مدیرکمیته امداد طبس: رابطان فرهنگی در برنامه‌های راهبردی کمیته امداد نقش کلیدی دارند

مدیرکمیته امداد طبس: رابطان فرهنگی در برنامه‌های راهبردی کمیته امداد نقش کلیدی دارند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس رابطان فرهنگی مدارس را پشتوانه‌ای قوی برای این نهاد دانست و گفت: رابطان فرهنگی در تحقق برنامه ۵ ساله راهبردی امداد نقش کلیدی دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه یزد احمد رفیعی در گردهمایی رابطان فرهنگی مدارس گفت: برنامه راهبردی ۵ ساله امداد در سه محور اصلی شامل «حمایت از محرومان و زدودن فقر»، «توانمندسازی محرومان» و «اعتمادسازی و جلب مشارکت‌های مردمی» تدوین شده است که در این سه حوزه برای ارائه خدمات حمایتی به صورت زمان‌دار و هدفمند تلاش می‌شود.

وی افزود: شناخت و شکوفایی استعدادهای محرومان و افزایش آگاهی و ارتقاء سطح فرهنگی و حرفه‌ای خانواده‌های نیازمند به ویژه جوانان و دانش‌آموزان، بهترین راهکار در راستای توانمندسازی محرومان است که این مهم تنها با همیاری و همدلی رابطان فرهنگی مدارس میسر خواهد شد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس اظهار کرد: رونق بخشیدن به فضای کسب و کار خانواده‌های نیازمند و بسترسازی مناسب برای رشد مددجویان صاحب دانش و فن و همچنین افزایش سطح رفاه خانواده‌های نیازمند که در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس قرار دارد که تحقق آن همکاری بیش از پیش رابطان فرهنگی را می‌طلبد.

رفیعی از رابطان فرهنگی مدارس خواست تا در راستای برقراری ارتباط مؤثر با دانش‌آموزان و رشد و ارتقای تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان با دانش آموزان ارتباط نزدیکتری داشته باشند.

در پایان گردهمایی رابطان فرهنگی مدارس طبس، از سررابطان و رابطان فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس در مدارس با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =