همه مراجع و شیعیان از اقدام ننگین خواننده هتاک برافروخته ‌اند

همه مراجع و شیعیان از اقدام ننگین خواننده هتاک برافروخته ‌اند

طبس – خبرگزاری مهر: امام جمعه طبس با تسلیت ایام شهادت امام هادی(ع) با اشاره به ترانه شاهین نجفی علیه امام هادی (ع) گفت: این صهیونیست ‌ها بودند که شاهین نجفی را برای خواندن ترانه ‌ای علیه آن حضرت اجیر کردند و امروز همه مراجع و شیعیان از این اقدام ننگین برافروخته ‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان در خطبه های این هفته نمازجمعه طبس با تشریح بخشی از زندگی امام هادی (ع) اشاره به مظلومیت ائمه اطهار(ع) و حضرت امام هادی(ع) و همچنین صدور حکم ارتداد شاهین نجفی از سوی مراجع، اظهار داشت: صهیونیست ‌ها ضمن اعلام حمایت از شاهین نجفی، برای آزردن گروه ایرانی در اجلاس ۱+۵ در بغداد، نجفی را نیز به این اجلاس فرستاده بودند.

مهاجریان تصریح کرد: ملت ایران ضمن محکوم کردن اقدام این خواننده هتاک، آمادگی خود را برای اجرای حکم و فتوای مراجع مبنی بر از بین بردن شاهین نجفی اعلام می‌ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم از فردا خطاب به نمایندگان اظهار داشت: نماینده های مجلس نهم که به پشتوانه حضور گسترده و رای بالای مردم به مجلس می روند، مجلسی قوی در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تشکیل دهند و به قوانین مورد نیاز مردم و نظام بپردازند.

مهاجریان با انتقاد از اینکه آغاز مجلس هشتم با تصویب قانونی به نفع خود مجلسیان همراه بود، افزود: اختصاص تسهیلات یک میلیارد ریالی برای مسکن نمایندگان مجلس، قانونی بود که در ابتدای کار مجلس هشتم تصویب شد و این برای مردم خوشایند نیست.

وی بر وحدت مسئولان به ویژه مجلس و دولت تاکید و تصریح کرد: تفرقه در میان مسئولان، به تفرقه در جامعه منتهی خواهد شد از این رو دولت و مجلس باید از ایجاد تفرقه در جامعه بپرهیزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 16 =