امام جمعه بشرویه:پیگیری احداث جاده طبس بشرویه خواسته مردم از نماینده جدید

پیگیری احداث جاده طبس بشرویه خواسته مردم از نماینده جدید

حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف نمایندگان دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت ایران در انتخابات به وظیفه خود عمل کرده و با حضور چشمگیر در پای صندوق‌های رأی، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نوبت منتخبان ملت شده تا با قدرشناسی از مردم، در چارچوب نظام و قانون به وظایف خود جامه عمل پوشانده و خود را خادم ملت قلمداد کنند.

امام‌جمعه بشرویه مهم‌ترین خواسته مردم شهرستان بشرویه از نماینده منتخب را پیگیری بحث جاده طبس بشرویه از طریق خداآفرید اعلام کرد و افزود: احداث این جاده آرزوی دیرینه مردم است که علاوه بر توسعه اقتصادی منطقه کویری بشرویه با ایجاد ترافیک زمینه توسعه گردشگری و جاده‌ای حاصل می‌شود.

شمس‌الدین دیگر خواسته مردم را فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان، هموار کردن مشکلات و تسهیل‌سازی ازدواج عنوان کرد.

وی با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس ادامه داد: نماینده منتخب باید با تدبیر صحیح و منطقی در تقابل با سیاست‌های خارجی و تصمیم‌گیری به‌ موقع در حوزه سیاست، وارد عمل شده و با این حسن تدبیر، تحولات جهانی را رصد کند.

امام‌جمعه بشرویه تصریح کرد: گره‌گشایی از کار مردم، اولویت دادن به مشکلات حیاتی‌تر از جمله فقر، بیکاری و گرانی، تکریم و حفظ کرامت انسانی در برخورد با مردم، وحدت نظر و اهمیت دادن به امور مردم و عمل به شعارها و وعده‌ها از دیگر وظایف نمایندگان محسوب می‌شود.

شمس‌الدین ادامه داد: نماینده باید روح نشاط و آرامش را در فضای اجتماعی حاکم کند و از حسابرسی و تلافی‌جویی رقابت‌های انتخاباتی دوری کند.

وی به سایر وظایف نمایندگان در وضعیت فعلی کشور اشاره کرد و گفت: نظارت و رصد کردن مسائل عمده بین‌المللی، تصمیم‌گیری به‌ موقع در برابر حرکت دشمن در حوزه سیاسی و دیپلماسی و توسعه بخش فرهنگی کشور از دیگر وظایف نمایندگان است که باید آن‌ها را مدنظر داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =