تلاش و سرعت بیشتربرای اتمام محور راه دیهوک- راور/ ارتقا محور دیهوک راور به بزرگراه

عباس آخوندی درمراسم افتتاح ۴۸ کیلومتر از باند دوم محور دیهوک راور درگفتگو با خبرنگار طبس نیوز گفت : صد میلیارد تومان اعتبار برای محوردیهوک – راور گذاشته شده تا درسال ۹۴ با سرعت بیشتری به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس ( طبس نیوز)، وزیر راه و شهرسازی درمراسم افتتاح ۴۸ کیلومتر از باند دوم محور دیهوک راور گفت : استان خراسان جنوبی استانی پهناوراست لذا از جهت راه نیازمندیهای زیادی دارد.

وی افزود: دراستان خراسان جنوبی دوکوریدور اصلی شمال جنوبی، از طرف استان سیستان و بلوچستان که از زاهدان ، نهبندان و به سمت بیرجند و خراسان شمالی میرود و یکی هم از سمت کرمان که از راور به سمت دیهوک می‌آید که مجموع این دومحور حدود هشتصد کیلومتر است و سعی داریم این دومحور را به بزرگراه ارتقا دهیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: دو محور شرقی غربی هم در استان خراسان جنوبی هست که دراقدام بعدی قرار دارد ولی درحال حاضر محور شمال جنوبی در اولویت است تا کامل شود.

آخوندی اظهار داشت: در این سفر رئیس جمهور محترم قرار کرده اند صد میلیارد تومان اعتبار برای این دومحور دراختیار بگزارند تا بتوانیم آنها را درسال ۹۴ با سرعت بیشتری به بهره برداری برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی درخصوص راه آهن شرق کشور در استان خراسان جنوبی گفت : در این دولت مطالعات راه اهن انجام شده و برای اولین بار در بودجه سال ۹۴ برای تکمیل ظرفیت ده میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده تا راه اهن خراسان جنوبی از سمت بیرجند به سمت چابهار وصل شده و از شمال بیرجند به شبکه سراسری وصل شود.

دیدگاهی در “تلاش و سرعت بیشتربرای اتمام محور راه دیهوک- راور/ ارتقا محور دیهوک راور به بزرگراه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سیزده =