مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در طبس

دکتر عبداله زاده گفت: امروز شاهد حضور دکتر نوربخش برای حضور در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث پلی‌کلنیک تخصصی سازمان تامین اجتماعی در طبس خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس (طبس نیوز)، با پیگیری‌های نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور، هیئت مدیره این سازمان در تاریخ ۳ شهریورماه ۹۳ موافقت خود را با احداث پلی‌کلنیک تخصصی طبس اعلام و دستور شروع عملیات اجرایی آن را در سال جاری به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابلاغ کرد.

پس از این دستور، جلسه‌ای در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس با حضور دکتر عبدالله‌زاده، برگزار شد که طی آن، زمین پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی طبس به مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی، جهت احداث پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرستان طبس حدفاصل دانشگاه پیام نور و مرکز لرزه‌نگاری در انتهای بلوار شهدای گمنام با وسعت ۴ هزار متر مربع اختصاص یافت.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی که قول حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور را برای کلنگ‌زنی این طرح مهم درمانی برای اوایل دی ماه داده بود، گفت: امروز شاهد حضور دکتر سید تقی نوربخش برای شرکت در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث پلی‌کلنیک تخصصی سازمان تامین اجتماعی در طبس خواهیم بود.

دیدگاهی در “مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در طبس

  1. ضمن تشکر ازپیگیری نماینده وفرماندار دیگرمسولان شهرستان واستان خواهشمنداست تازمان احداث ان از بیمارستان قدیم برای این منظوراستفاده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =