پلی‌کلینیک تخصصی طبس ۲۴ ماهه به بهره‌برداری می‌رسد/ +عکس

دکتر سیدتقی نوربخش گفت: پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی طبس ۲۴ ماهه احداث می‌شود و بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی طبس از آن استفاده خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، طی مراسمی با حضور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آغاز عملیات احداث پلی‌کلنیک تخصصی سازمان تامین اجتماعی در طبس به زمین زده شد.

دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در این مراسم گفت: در کشور ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که سعی شده است به آن‌ها کلیه خدمات بهداشتی و سلامت ارائه گردد.

وی افزود: در بخش تولید درمان امسال ۲۵ پروژه درمانی در کشور آغاز شده که با ۲۵ پروژه قبلی ۵۰ پروژه در مراکز درمانی در حال اجر است که نمونه آن مرکز درمانی است که در طبس آغاز شده است.

نوربخش افزود: با پیگیری‌های نماینده مردم و حمایت‌های فرماندار و امام جمعه و مسئولین این شهر موافقت شد تا پلی‌کلینیک تخصصی در همه تخصص‌ها در مساحت ۴ هزار متر مربع در طبس به بهره‌برداری برسد و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه ظرف مدت ۲۴ ماه به پایان خواهد رسید.

وی در خصوص همکاری متخصصین خارج از تعهد سازمان با تامین اجتماعی و عدم تمایل آن‌ها در همکاری با سازمان تامین اجتماعی گفت: برخی همکاران متعهد با سازمان هستند و با شرایط فعلی و تعرفه‌های جدید تطبیق داده شده‌اند و قابل اجرا است؛ اما برای همکارانی که می‌بایست از خارج از مراکز درمانی به ما بپیوندند اقداماتی انجام می‌دهیم تا میزان پرداختی ما متناسب با تعرفه‌ها شود و امید داریم تا این مشکل نیز به زودی مرتفع گردد.

اختصاص آمبولانس ویژه درمانگاه تامین اجتماعی

فرماندار طبس در این مراسم گفت: امید داریم این اقدام با سرعت عملی که توسط پیمانکاران مرتبط خواهد بود به زودی برای استفاده مردم عزیز شهرستان طبس به بهره‌برداری برسد.

سید‌جلال هاشمی افزود: این پلی‌کلینیک تخصصی علاوه بر مردم این منطقه بلکه روستاها و شهرهای همجوار را خدمات‌دهی خواهد کرد.

وی اختصاص آمبولانس ویژه درمانگاه تامین اجتماعی، استقرار پزشک معین در شهرهای عشق‌آباد و دیهوک و تامین تجهیزاتی همانند سی‌تی‌اسکن و ام‌ آر آی را برای تامین اجتماعی از جمله خواسته‌های مردم طبس دانست.
در همین مراسم یک دستگاه آمبولانس توسط مدیر عامل بانک رفاه کشور برای درمانگاه تامین اجتماعی طبس اختصاص یافت .

من ۳۵ سال خدمت کرده ام و بیمه خویش فرما هستم و بامشکلات بیمه شدگان آشناهستم

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم امام جمعه طبس نیز در سخنانی گفت: کلنگی که امروز به زمین زده شد خواسته‌ای ده ساله بوده که امروز محقق شده است.

امام جمعه طبس افزود: طبس در زلزله سال ۵۷ به کلی ویران شد و درزمان انقلاب ساخته شده و شهر آباد شد و به نوعی طبس شهر انقلاب شهرت یافته است لذا می‌طلبد تا در شهر انقلاب امکانات ویژه‌ای نیز گذاشته شود.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم اظهار کرد: بنده ۳۵ سال خدمت کرده‌ام و بیمه خویش‌فرما هستم و از بیمه جاهای دیگر هم استفاده نکرده‌ام و به خوبی با مشکلاتی که افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در زمینه درمان دارند آشنا هستم و امید دارم با راه‌اندازی این پلی‌کلینیک تخصصی در طبس مشکلات مردم این منطقه را نیز مرتفع سازد.

همپوشانی پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی با بیمارستان یکصد تختخوابی طبس گامی به سوی توسعه

دکتر عبدالله‌زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی سازمانی بزرگ است که در آرامش و بدون حاشیه توانسته است به فعالیت‌های خود تاکنون ادامه دهد که نشان از مدیریت خوب و صحیح این سازمان دارد.

نماینده مردم طبس ضمن اشاره به سفر ریاست جمهور به استان و توجه ایشان به ظرفیت‌های معدنی این خطه کویری گفت: ۷۶ درصد از ذخائر کشور را معادن طبس تشکیل می‌دهد که مسافتی بالغ بر ۳۲ هزار کیلومتر مربع را شامل می‌شود و امروز نزدیک به ۵۰۰۰ نفر شاغل تحت پوشش تامین اجتماعی در شرکت زغال‌سنگ طبس مشغول به فعالیت هستند که این ظرفیت تا ۱۵ هزار نفر نیز قابل افزایش است لذا می‌طلبد تا این پلی‌کلینیک به زودی هرچه زودتر احداث گردد.

وی دوری مراکز بهداشتی و درمانی تخصصی را از طبس یکی از مهمترین عوامل احداث این پلی‌کلینیک تخصصی دانست و اظهار داشت: شهر عشق‌آباد طبس به تنهایی با مرکز استان حدود ۴۰۰ کیلومتر فاصله دارد و احداث این پلی‌کلینیک تخصصی همپوشانی خوبی با بیمارستان یکصد تختخوابی فعلی خواهد داشت که بی‌شک نیاز نسل‌های بعدی را نیز تامین خواهد کرد.

دیدگاهی در “پلی‌کلینیک تخصصی طبس ۲۴ ماهه به بهره‌برداری می‌رسد/ +عکس

  1. کاش یک پیشنهادبرای شبانه روزی کردن وسیعترین بخش کشوردیهوک میشد/دیهوک پایتخت زغالسنگ ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =