تولد بیش از ۱۰۰۰ نوزاد در طبس طی ۹ ماه

مدیر ثبت احوال شهرستان طبس گفت: طی ۹ ماه سال جاری یک‌هزار و ۲۳۱ نوزاد در شهرستان طبس متولد شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)، حسین بخشایی در طبس به مناسبت هفته ثبت احوال اظهار کرد: طی ۹ ماه سال جاری یک‌هزار و ۲۳۱ نوزاد در شهرستان طبس متولد شده‌اند که از این میزان ۸۴۱ نوزاد در شهر و ۳۹۰ نوزاد در روستا متولد شده‌اند و این میزان در مدت مشابه سال قبل‌ یک‌هزار و ۲۵۵ نوزاد بوده است.

وی تعداد فوت‌شدگان را در ۹ ماه سال‌جاری ۲۶۲ مورد اعلام کرد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان ۱۸۶ نفر فوت کردند.

مدیر ثبت احوال شهرستان طبس تصریح کرد: طی ۹ ماه سال‌جاری ۴۸۷ نفر ازدواج کرده‌اند که از این تعداد ۳۲۹ ازدواج در شهر و ۱۵۸ واقعه ازدواج در روستا بوده است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۴۶۳ واقعه ازدواج بوده است.

بخشایی تعداد طلاق صورت گرفته در سال‌جاری را تاکنون ۵۸ مورد اعلام کرد و افزود: میزان طلاق در مدت مشابه سال گذشته ۴۸ مورد به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری ۷۰۰ میلیون ریال از اعتبار تملک و دارایی‌ها به این اداره اختصاص یافته که ۷۵ درصد اعتبار را شامل می‌شود و در جهت تعمیر فضای فیزیکی اداره مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تاکنون هزینه شده است.

مدیر ثبت احوال شهرستان طبس عنوان کرد: به منظور اقدامات دیگر و فیبر نوری این اداره هزینه‌ای معادل ۳۰۰ میلیون ریال مورد نیاز است.

بخشایی اظهار کرد: این اداره فاقد خودروی مناسب بوده و با توجه به اینکه خدمات این اداره به روستاییان باید در محل انجام شود این مهم هر چه زود‌تر از طریق مسئولان باید مرتفع شود.
منبع: فارس

3 دیدگاه دربارهٔ «تولد بیش از ۱۰۰۰ نوزاد در طبس طی ۹ ماه;

    1. و در ادامه آمار
      – ۲% کاهش تولد
      – ۴۰% افزایش فوت
      – ۵% افزایش ازدواج
      – ۲۰% درصد افزایش طلاق
      نسبت به سال گذشته در مدت مشابه که جای تامل دارد !!!!

  1. هنوز خیلی از ادارات فیبر نوری ندارند و اینکه رییس این اداره به دنبال اونه نشانه پیگیر بودنشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =