۲۰ هزار مترمربع از پیاده روهای طبس بهسازی شده است

از ابتدای سال جاری حدود ۲۰ هزار متر مربع پازل برای بهسازی پیاده روهای منازل مسکونی، مساجد و هیئات‌های مذهبی و ادارات تحویل شده است.

علی اشرفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس گفت: ازابتدای سال ۹۳ به دو طریق نسبت به بهسازی پیاده روها اقدام شده است.

وی اظهار داشت: درگام اول اینکه مردمی که به شهرداری مراجعه کردند مورد تشویق قرار گرفته ، به صورت مشارکتی نسبت به بهسازی پیاده روهاهمراهی کردند که تحویل پازل و مصالح از طریق شهرداری و پرداخت دستمزد توسط مردم انجام شد ، درگام دوم مکانهایی بوده که خود شهرداری نسبت به بهسازی آنها اقدام کرده است.

شهردارطبس گفت: در این راستا برای کلیه هیئات مذهبی، مساجد، ادارات و منازل شخصی تاکنون ۲۰ هزار مترمربع پازل تحویل شده است که امید است تمامی پیاده روهای سطح شهر بهسازی شود.

علی اشرفیان افزود: دراین پروژه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال فقط هزینه پازل (موزاییک فرش) که تحویل شده و ۵۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال توسط شهرداری هزینه بهسازی و اجرای معابر و پیاده روهای عمومی شده است که در این پروژه ها گروه عمران شهرداری طبس در تیمی ۱۵ نفره فعالیت کرده‌اند.

دیدگاهی در “۲۰ هزار مترمربع از پیاده روهای طبس بهسازی شده است

  1. شهردار عزیز سلام . از زحمات حضرتعالی سپاسگزارم خواهشمند است به نظافت کوچه ها بخصوص در پهن کوچه توجه بیشتری مانند اوایل سال صورت پذیرد
    جناب شهردار یک زمین در امام خمینی ۱۵ قرار دارد که توسط خود شهرداری دیوارهای آن خراب شده است که در حال حاضر محل زباله دانی شده است و شکل زشتی با آن کوچه داده شده است . بارها به شهرداری مراجعه کردم ولی کسی جواب گو نبوده است. اگر پیگیری شود سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =