فرهنگ‌سازی مهمترین رسالت مسئولان روابط عمومی

فرهنگ‌سازی مهمترین رسالت مسئولان روابط عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، سید عبدالمجید قائم محمدی صبح امروز در همایش روابط عمومی‌های طبس و جلسه دومین انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های این شهرستان، مسئولان روابط‌عمومی و خبرنگاران را بازوان توانمند مدیران دانست و اظهار داشت: برقراری پل ارتباط میان مردم و مسئولان، انعکاس مشکلات مردم به مدیران و اطلاع‌رسانی عملکرد مدیران به مردم از طریق تعامل با رسانه‌ها از جمله وظایف مسئولان روابط عمومی است.

وی تصریح کرد: اما وظیفه مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادها فقط اطلاع‌رسانی نیست، بلکه مهمترین رسالت آن‌ها فرهنگ‌سازی در راستای تقویت معروف و کاهش منکر در جامعه است که به طور قطع مسئولان روابط عمومی می‌توانند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشند.

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری یزد و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد ضمن تأکید بر لزوم توسعه تعامل مسئولان روابط عمومی و مدیران با رسانه‌ها، بیان کرد: مسئولان روابط عمومی و خبرنگاران کشورمان همگی جزو بهترین افراد جامعه هستند که تنها با قصد خدمت به نظام و ملت، فعالیت می‌کنند و تأثیر بسزایی در افزایش شور و نشاط جامعه دارند.

وی همچنین خواستار عضویت دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های طبس در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان و نیز برگزاری جشنواره‌هایی به منظور تجلیل از مسئولان برتر روابط عمومی شد.

فرماندار شهرستان طبس نیز طی سخنانی از مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادها خواست تا ضمن شناسایی و رصد مشکلات و انتقال آن به مدیران، به منظور رفع آن نیز طرح و پیشنهاد ارائه کنند.

عزیز بهزادی درباره ویژگی‌های یک مسئول روابط عمومی یادآور شد: مسئولان روابط عمومی باید در محیط کار خود الگوی سایر کارکنان باشند و با برخوردی صمیمی، عاقلانه، عالمانه، دوستانه و چهره‌ای گشاده در مقابل ارباب رجوعان، به دنبال حل مشکلات باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جلسه دومین انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان طبس، براساس رأی مسئولان روابط عمومی حاضر در جلسه، چهار نفر عضو غیرثابت و همچنین بازرس و خزانه‌دار شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان طبس انتخاب شدند.

براین اساس احمد مکاریان (مسئول روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس)، بمانعلی براتی (مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان طبس)، برات‌اله عباسی (مسئول روابط عمومی امور آبفای طبس)، و جواد رحمانی (مسئول روابط عمومی اداره زندان شهرستان طبس) بدون تغییر نسبت به دوره قبل به عنوان اعضای هیئت رئیسه شورا، حسن قیصری (مسئول روابط عمومی شهرداری طبس) به عنوان خزانه‌دار و رضا عاشوری (مسئول روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان طبس) به عنوان بازرس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان طبس انتخاب شدند.

در پایان این جلسه از تلاش‌های اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان طبس در طول یک سال گذشته تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =