بیش از ۹۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد طبس از بیمه اجتماعی برخوردار شدند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس گفت: طی ۹ ماهه نخست سال جاری ۹۶۶ خانواده طبسی تحت پوشش بیمه اجتماعی درآمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس با بیان این که طی ۹ ماهه نخست سال جاری ۹۶۶ خانواده طبسی تحت پوشش بیمه اجتماعی درآمدند، اظهار داشت: این ۹۶۶ خانواده از جمع ۲۹۱۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌باشند.

احمد رفیعی گفت: اعتبار هزینه شده برای تأمین هزینه‌های مورد نیاز این سرفصل از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس تصریح کرد: از مجموع این ۹۶۶ خانواده ۶۷۲ مورد مربوط به مجریان طرح‌های اشتغال می‌باشد.

رفیعی با اشاره به توجه ویژه امداد به زنان سرپرست خانوار و خودکفایی آنان خاطرنشان کرد: طی این مدت ۱۵۶ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت به همراه خانواده‌های آن‌ها از پوشش بیمه‌ای برخوردار شده‌اند.

وی همچنین با تأکید بر الزام این نهاد به التفات به مددجویان روستایی و عشایر به ویژه در مناطق محروم ادامه داد: بر اساس سرفصل کاری از ابتدای سال ۱۳۸ نفر از مددجویان روستایی و عشایر این نهاد به خانواده بیمه شدگان پیوسته‌اند.

به گفته وی؛ تلاش امداد و تخصیص اعتبار برای تکمیل پوشش بیمه‌ای مددجویان به طور ویژه در برنامه‌ها دیده شده و همچنان هم ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفت =