۱۸ میلیارد ریال به پروژه بهسازی محور طبس و دیهوک اختصاص یافت

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت محور طبس- یزد و ۸ میلیارد ریال برای حذف آب نماهای موجود در محور دیهوک به طبس اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،مهدی جعفری در بازدید از محور دیهوک – راور به وضعیت موجود راه ها اشاره کردو اظهار داشت: باند دوم این مسیر به طول ۲۰۲ کیلومتر در۵ قطعه در حال اجرا است.

وی افزود: ۳۲ کیلومتر از قطعه هفتم این مسیر در سفر هیئت دولت به استان با حضور وزیر راه و شهرسازی با اعتبار ۲۹ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: در۱۵ کیلومتر باقی مانده این قطعه عملیات اجرایی به پایان رسیده و با پیگیری های انجام شده به زودی به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی گفت: ادامه این مسیر با ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

جعفری، اعتبار مصوب امسال این پروژه را ۴۵ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهارداشت: ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر هم در اعتبارات سال آینده برای ادامه عملیات اجرائی آن در نظر گرفته شده است.

وی به بهسازی و ایمن سازی مسیر این محور اشاره کرد و گفت: عملیات بهسازی و آسفالت این جاده به طول ۱۰۰ کیلومتر انجام شده است.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ادامه مسیر تا انتهای حوزه دیهوک درحال انجام است افزود: تلاش می شود روکش آسفالت  ۳۵ کیلومتر از انتهای این مسیرظرف چند ماه آینده انجام شود تا شاهد حوادث کمتری در این مسیر باشیم .

جعفری گفت: در سفر وزیر راه به استان، ۱۰میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت محور طبس- یزد و ۸ میلیارد ریال برای حذف آب نماهای موجود در محور دیهوک به طبس اختصاص یافت که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.

منبع:تسنیم

دیدگاهی در “۱۸ میلیارد ریال به پروژه بهسازی محور طبس و دیهوک اختصاص یافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =