اعتبارات طرح مطالعه راه طبس – بشرویه اختصاص یافت

اعتبارات طرح مطالعه راه طبس - بشرویه اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد‌علی عبدالله‌زاده ظهر امروز در جمع مسئولان بشرویه اظهار کرد: حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان با مساحت بیش از ۱۰۰ هزار هکتار و در دو استان خراسان جنوبی و یزد، کار گسترده و هماهنگی ادارات این چهار شهرستان‌ را می‌طلبد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری طی هفته گذشته، خطاب به نمایندگان تاکید کرده تا به نحوی در گفتار، رفتار و قلم عمل کنند که به نظام و انقلاب اسلامی ایران خدشه‌ای وارد نشده و به ویژه در عرصه‌های بین‌المللی وحدت داشته باشند و وارد مسائل اختلافی نشوند.

نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون از وظایف اصلی نمایندگان است، افزود: پویایی و زنده بودن مجلس، سلامت مجلس و نمایندگان به ویژه در زمینه سلامت مالی از دیگر تاکیدات معظم‌له به نمایندگان است.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: فصل‌الخطاب بودن قانون و تعامل سازنده قوای سه‌گانه و حرکت به سمت توسعه کشور با نصب‌العین قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری در حیطه کاری نمایندگان، مشکلات مردم را حل می‌کند.

وی از ارکان تولید در بشرویه به بخش کشاورزی و دامداری اشاره کرد و گفت: با توجه ویژه به کشاورزان و دامداران و اجرای کامل قانون هدفمندی یارانه‌ها برای اجرای عدالت در جامعه و پرداخت ۳۰ درصد یارانه بخش کشاورزی در دستور کار مجلس قرار دارد.

نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان بحث بهداشت و درمان و صرف هزینه در این بخش را سرمایه‌گذاری در بخش سلامت نیروی انسانی دانست و افزود: احداث بیمارستان بشرویه و تکمیل چارت سازمانی آن در اولویت کاری است.

عبدالله‌زاده عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، امسال از اعتبارات سال ۹۱، صد درصد اعتبار برای مطالعه راه طبس بشرویه اختصاص داشته که برای سال ۹۲ اعتبار ویژه برای احداث آن در ‌نظر گرفته می‌شود.

وی ارتقای نمایندگی ادارات و استقرار ادارات دولتی، رفع مشکل سوخت کوره‌های آجرپزی و صنایع، سرمایه‌گذاری در مباحث گردشگری، معادن و ایستگاه راه‌آهن شهرستان بشرویه را از برنامه‌های کاری خود در طی دوره نمایندگی خود در مجلس بیان کرد.

نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان تاکید کرد: هیچ دخالتی در عزل و نصب مدیران انجام نمی‌دهم بلکه عملکرد مدیران را به صورت دقیق رصد کرده و به شدت بر کار نظارت که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده اقدام می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =