اهدای یک دستگاه آمبولانس توسط بانک رفاه کارگان به مرکز درمانی تامین اجتماعی طبس

بانک رفاه کارگران یک دستگاه آمبولانس با هزینه ۲۳۰ میلیون تومان به مرکز درمانی تامین اجتماعی طبس و یک دستگاه ITM خود‌پرداز با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان اهدا نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، بانک رفاه کارگران یک دستگاه آمبولانس با هزینه ۲۳۰ میلیون تومان  به مرکز درمانی تامین اجتماعی طبس و یک دستگاه ITM خود‌پرداز با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان اهدا نموده است.

دکتر عبدالله زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در مراسم تحویل یک دستگاه آمبولانس به درمانگاه تامین اجتماعی طبس ضمن تاکید بر اهمیت درمان در منطقه گفت: باید موضوع بهداشت و درمان شهرستان طبس هم‌سطح استان شود چرا که این شهرستان با وسعت هزار کیلومتر مربع بزرگ‌ترین حوزه را دارد و عشق‌آباد و دیهوک و خوربیابانک هم از منابع درمانی طبس بهره‌مند می‌شوند.

نماینده مردم طبس گفت: برای تجهیز بیمارستان طبس تاکنون ۹۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و در حال خرید تجهیزات هستیم و با تقویت کادر درمانی اقدامات خوبی انجام شده است.

وی اظهار داشت: مدیران بانک رفاه کارگران در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده‌اند و خواسته مردم طبس را کمتر از یک ماه و نیم عمل نمودند که در مرحله بعدی طبق قول مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی احداث پلی‌کلینیک این سازمان ظرف ۲۴ ماه تحویل خواهد شد که صحبت‌هایی در این زمینه انجام شده است و به زودی کار نقشه‌های این پلی‌کلینیک تمام شده و استارت کار زده خواهد شد.







3 دیدگاه دربارهٔ «اهدای یک دستگاه آمبولانس توسط بانک رفاه کارگان به مرکز درمانی تامین اجتماعی طبس;

  1. فکرکنم طبس ۷-۸تا آمبولانس داره ولی چه فایده که سرصحنه هیچ تصادفی نمیان………….
    فکری به حال کارآیی آمبولانس کنید.آمبولانس که برای دکور نیست………
    من که ندیدم سر صحنه تصادف بیان…
    نمونه اش چند روز پیش روبرو مسجد جامع……….

  2. تشکر از دست اند کاران و نماینده که برای درمان مردم زحمت می کشد . دستت درد نکنه نماینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =