استاندار خراسان جنوبی، چهارشنبه میهمان مردم طبس خواهد بود

یک مقام آگاه از سفر وجه الله خدمتگزار به شهرستان طبس جهت حضور در مراسم رونمایی از برخی پروژهای عمرانی و نیز شرکت در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس وجه الله خدمتگزار جهت حضور در مراسم رونمایی از برخی پروژهای عمرانی و نیز شرکت در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به شهرستان طبس سفر می کند.

وی افزود: بر خلاف برخی مطالب درج شده در برخی رسانه های ناآگاه در خصوص عدم حضور مسئولان استانی خراسان جنوبی در اجتماع مردم طبس، استاندار خراسان جنوبی بعد از انتصاب خود برای هفتمین مرتبه به طور رسمی در جمع مردم خونگرم و میهمان نواز شهرستان طبس حضور خواهد یافت.

این مقام ضمن تقدیر از مهندس خدمتگزار بدلیل توجه ویژه به شهرستان طبس تصریح کرد: استاندار خراسان جنوبی و معاونین وی و مدیران کل استانداری به طور معمول هر ماه دو مرتبه در شهرستان طبس حضور یافته و مشکلات این شهرستان را از نزدیک مورد بررسی قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ استاندار خراسان جنوبی به همراهی دکتر محمدعلی عبداله زاده نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان یوم الله پیروزی در سی و ششمین بهار آزادی انقلاب اسلامی در طبس حضور خواهد داشت.
خاورستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 3 =