مردم طبس از امام جمعه یزد برای حضور در این شهر دعوت کردند

مردم طبس از امام جمعه یزد برای حضور در این شهر دعوت کردند

طبس – خبرگزاری مهر: جمعی از مردم طبس با امضای طوماری خواستار حضور امام جمعه یزد و نماینده ولی فقیه استان یزد در شهرستان طبس شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از مردم شهرستان طبس با امضا و ارسال طوماری خطاب به آیت ‌الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد و نماینده ولی فقیه در استان، خواستار حضور وی در شهرستان طبس شدند.

در این طومار با اشاره به موقعیت و ظرفیت‌های شهرستان طبس، آمده است: شهرستان طبس با وسعت حدود ۵۶ هزار کیلومتر مربع، دارای استعدادهای سرشار مادی و معنوی است که کسب رتبه‌های برتر شرکت‌کنندگان طبسی در کنکور سراسری، وجود معادن غنی و متنوع به عنوان کلکسیون و قطب عظیم معدنی کشور، همجواری با پنج استان، فعال بودن خطوط هوایی و ریلی، و وجود بارگاه منور حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) به عنوان قطب بزرگ فرهنگی و مذهبی، از ویژگی‌های ممتاز دارالمؤمنین طبس است.

در این طومار که رونوشتی از آن برای حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان امام جمعه طبس، محمدرضا فلاح ‌زاده استاندار یزد و محمدعلی عبداله ‌زاده نماینده مردم شهرستان طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز ارسال شده است، آمده: برخورداری شهرستان طبس از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های متعدد و متنوع، ضرورت توجه ویژه به منظور جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در راستای توسعه پایدار این منطقه را می‌طلبد.

این طومار به امضای مسئولان و نمایندگان هیئت‌های مذهبی و حدود ۱۵۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان و فرهنگیان، کارگران، اصناف و بازاریان شهرستان طبس رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 8 =