بازدید گردشگران اروپایی و آمریکایی از طبس

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: گروهی از گردشگران خارجی از کشور مجارستان پس از یک روز حضور در مشهد، این شهر را به مقصد طبس ترک می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،رجبعلی لباف خانیکی اظهار داشت: براساس اطلاعات ارائه شده، سومین قطار گردشگران خارجی ۲۰ فروردین ماه سالجاری از کشور مجارستان در دو گروه وارد کشورمان می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروهی از این گردشگران وارد مشهد مقدس می‌شوند، بیان کرد: بار قبل حدود ۹۰ نفر از این گردشگران به مشهد مقدس سفر کردند و پیش بینی می‌کنیم در این دوره نیز همین تعداد وارد مشهد مقدس شوند.

لباف خانیکی با اشاره به اینکه بازدید از حرم مطهر رضوی و اماکن تاریخی آن در راس برنامه‌های این گروه قرار دارد افزود: این گروه حدود یک روز در مشهد مقدس خواهند بود و تلاش می‌کنیم بتوانیم بازدیدی از آرامگاه فردوسی را برای آنها ترتیب دهیم.

وی با اشاره به اینکه این گروه از گردشگران پس از یک روز حضور در مشهد، این شهر را به مقصد طبس ترک می‌کنند خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات موجود، گردشگرانی از کشورهای انگلستان، فرانسه، آمریکا و اسپانیا در این قطار گردشگری حاضر هستند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 15 =