تمامی ایتام شهرستان از حمایت حامیان بهره مند می شوند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس گفت: در حال حاضر ۲۴۲ نفر از ایتام شناسایی شده شهرستان، تحت پوشش حمایت های امداد قرار دارند و تمامی این افراد دارای حامی می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، احمد رفیعی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴۲ نفر از ایتام شناسایی شده شهرستان، تحت پوشش حمایت های امداد قرار دارند.

وی تأکید کرد: تمامی این افراد دارای حامی می باشند.

به گفته وی؛ تعداد ۱۹۴۹ نفر از خیرین در شمار حامیان ایتام می باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس در ادامه درخصوص میزان وجوهات اهدایی حامیان هم گفت: مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی اهدایی حامیان در سال گذشته ۶ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال بوده است.

رفیعی خاطرنشان نمود: میزان وجوهات اهدایی حامیان برای رفع نیازهای ایتام در سال گذشته به نسبت سال ۹۲ افزایش چشمگیری داشته است.

وی با تأکید بر این که افزایش وجوهات اهدایی حامیان، بر رشد درآمد ماهانه ایتام تأثیر بسزایی داشته متذکر شد:بر اساس آمار به ثبت رسیده در پایان سال گذشته،در حال حاضر درآمد ماهانه ایتام شهرستان ۲ میلیون و ۳۸۱ هزار ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس در ادامه از تلاش امداد برای تأمین آینده مددجویان گفت و اذعان داشت: طرح آتیه از جمله طرح هایی است که به همین منظور در دستور کار مجموعه قرار گرفته است.

رفیعی افزود: در همین راستا ۱۲ نفر از ایتام شهرستان، تحت پوشش طرح آتیه درآمده اند.

به گفته وی؛ مجموع مبلغ هزینه شده برای سرفصل بیمه عمر ایتام در ۶ ماهه اول سال گذشته ۱۵ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال بوده است.

وی ادامه داد: مبلغ حق بیمه ایتام برای ۶ ماهه دوم سال، به محض تأمین اعتبار واریز خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس در ادامه صحبت هایش، بخشی از کمک های موردی خیرین به این نهاد را در سال گذشته تشریح کرد.

رفیعی با اشاره به این که مؤسسه انصار الحجه مشهد، طی سال گذشته تعداد ۵ سری جهیزیه به خانواده های سادات اهدا نموده گفت: این مؤسسه به منظور رفع نیازهای خانواده های ایتام و سادات شهرستان، مبلغ ۹۳۰ میلیون ریال به این مجموعه هدیه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اهداء ۴۲ تخته فرش ۱۲ متری توسط خیرین تهرانی جهت تأمین جهیزیه نوعروسان هم از کمک هایی است که در سال ۹۳ به این مدیریت تزریق شده است.

به گفته وی؛ خیرین تهرانی ، تعداد ۲۱۰۰ پتوی مسافرتی هم در ابعاد کوچک و بزرگ و توسط به این مدیریت اهداء کرده اند.

لازم به ذکر است: برگزاری یادواره تجلیل از خیرین شهرستان و اهدای ۶۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی به مددجویان این مدیریت توسط خیرین هم از برنامه های موفق سال گذشته بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =