تصاویر/ رستوران‌هایی از زیردریا تا آسمان!

آشنایی با رستوران‌های غیرمعمولی که در هوا، جنگل، زیردریا و در فضاهایی قرار دارند که به معنای واقعی غیرمعمولی یا تا حدی عجیب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،امروز قصد داریم شمارا با چند رستوران غیرمعمولی در دنیا آشنا کنیم  این رستوران‌ها در هوا، جنگل، زیردریا و یا فضاهایی دارند که به معنای واقعی غیرمعمولی و تا حدی عجیب است. برای سر زدن به این رستوران‌ها با ما همراه باشید.

– صرف غذا در آسمان

در این رستوران، غذا روی میزی که در فاصله ۵۰ متری سطح زمین قرار دارد، سرو می‌شود. ۲۲ نفر دور میز و ۳ نفر در وسط آن می‌توانند بنشینند.

– رستوران بیمارستانی در لاتیوا

 این رستوران شبیه یک مرکز درمانی است و غذا در فلاسک‌ها و ظروف مخصوص اتاق عمل سرو می‌شود. علاوه بر این، گارسون‌ها نیز لباس مخصوص گروه امداد به تن دارند.

– رستوران تاریک لندن

 در رستوران «دنیس لی نویر» لندن، گارسون‌ها و مشتریان همه به شکل افراد نابینا باید رفتار کنند و محل نشستن و صرف غذا را با لمس کردن پیدا کنند. این رستوران برای تاریکی بیش‌ازحد طراحی‌شده است تا افراد تجربه نابینایان را برای یک‌بار به دست آورند.

-رستوران یخی در دبی

 «شیلوت» اولین رستوران یخی در خاورمیانه است که در شهر دبی قرار دارد. همه لوازم از مبلمان و صندلی‌ها گرفته تا حتی ظروف آبخوری ،همگی یخی هستند.

-رستوران توالتی در تایوان

 رستورانی مدرن با طراحی خلاقانه که پر از توالت فرنگی به‌جای صندلی است.

– رستوران نینجا در نیویورک

 این رستوران تنها رستوران دنیاست که گارسون‌های آن همگی نینجا هستند و غذا با حرکات رزمی سرو می‌شود. حتی فضای رستوران هم فضایی نینجایی دارد.

– رستوران خانه سبز آمستردام

این رستوران هلندی، را در اطراف خانه‌ای بزرگ و سبز با انواع گیاهان روییدنی ساخته‌اند.

– رستوران زندان در توکیو

«آلکاتاز» یک رستوران با نمای زندان است که در توکیوی ژاپن قرار دارد. مشتریان  پس از روانه شدن  به سلول‌ها، در ظروف مخصوص غذاخوری زندانیان پذیرایی می‌شوند.

– رستوران زیردریایی مالدیو

رستورانی زیبا در عمق ۵ کیلومتری از زیردریای رانگالیوفان مالدیو که ظرفیت پذیرایی از ۱۴ مشتری را دارد و دارای سقف آکریلیک با چشم‌انداز وسیع ۲۷۰ درجه‌ای از سطح دریاست.

– رستوران درختی نیوزیلند

این رستوران زیبا توسط «پیتر اسکینگ و لوسی کانلت» با اقتباس از هنر معماری محیط آرام ساخته‌شده است.

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =