ازدواج در پشت میله‌‌ های زندان طبس +عکس

 ازدواج در پشت میله‌‌ های زندان طبس +عکس

به گزارش مشرق؛ مسئولان زندان هم طبق آئین نامه‌ ای که در سازمان زندان‌‌ ها وجود دارد زمینه ازدواجشان را فراهم کردند و مراسم عقدکنان این عروس و داماد زندانی در ندامتگاه طبس با حضور مسئولان سازمان زندان‌‌ ها و شرکت جمعی از محکومان ساکن ندامتگاه برگزار شد و به گفته این مقام مسئول این اتفاق خوشایند برای نخستین‌ بار است که در ندامتگاه طبس برگزار می‌ شود.به  گزارش مشرق، سمیه و محمد تنها می‌ توانند در ملاقات‌‌ های خصوصی و در روز‌هایی که سازمان زندان‌‌ ها تعیین می‌ کند، یا در مرخصی‌‌ هایی که می‌ گیرند همدیگر را ببینند، تا پس از گذران دوران محکومیت با فراهم آوردن کاشانه‌ ای به زندگی زناشویی‌ شان ادامه دهند.

ازدواج کردم تا دیگر مرتکب جرم نشوم!

 ازدواج در پشت میله‌‌ های زندان طبس +عکس

اما بشنوید صحبت‌‌ های داماد را که در گفت‌ و گو با روزنامه ایران می‌ گوید: من از خطای بزرگی که مرتکب آن شده‌ ام پشیمان هستم و تصمیم گرفته‌ ام بعد از پایان مدت محکومیت و آزادی از زندان به کار آبرومندانه‌ ای بپردازم و دیگر مرتکب جرم نشوم. عروس خانم هم که رضایت کاملی از انتخاب همسرش دارد می‌ گوید: ما هر دو با هم تلاش می‌ کنیم تا با کمک خداوند مهربان زندگی آبرومندانه‌ ای برای خودمان مهیا کنیم.

 ازدواج در پشت میله‌‌های زندان طبس +عکس

مواد مخدر تاکنون عمری از ما را تباه کرده و حالا پشیمان و نادم از گذشته‌‌ ها سعی خواهیم کرد زندگی پاک و آبرومندانه‌ ای داشته باشیم. این عروس زندانی از مسئولان ندامتگاه از این که زمینه ازدواج آنها را فراهم آورده‌ اند تشکر کرد.

حیات‌ الغیب مدیر کل امور زندان‌‌ های استان یزد گفت: این زوج خوشبخت با حضور عاقد در پای سفره عقد نشستند و پس از جاری شدن خطبه عقد، زندگی مشترکشان را در پشت میله‌‌ های زندان آغاز کردند و هر دو تا ۱۰ سال دیگر باید در زندان طبس دوران محکومیت خود را سپری کنند، که امیدواریم در آینده‌ ای نه چندان دور از طرف قوه‌ قضائیه و کمیسیون مربوط به عفو زندانیان، این دوران محکومیت برایشان کوتاه‌ تر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =