طبس به لحاظ طرح‌ های فعال رتبه اول استان یزد را دارد

 سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) طبس:  طبس به لحاظ طرح‌های فعال رتبه اول استان یزد را دارد

خبرگزاری ایسنا؛ سرپرست صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا(ع) طبس از جایگاه نخست این شهرستان در استان از لحاظ آمار طرح‌های فعال و طرح‌های نظارت شده، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، “فاطمه مولوی” در مراسمی که به مناسبت ششمین سالگرد تأسیس صندوق مهر امام رضا(ع) در فرمانداری طبس برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد این صندوق، گفت: شهرستان طبس با پرداخت بیش از ۵۴ میلیارد ریال تسهیلات در بازه زمانی سال ۱۳۸۵ تا تیرماه سال جاری پس از مرکز استان و صدوق رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی اعلام کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) طبس همچنین رتبه نخست استان را در میزان آمار طرح‌های نظارت شده و نیز آمار طرح‌های فعال استان یزد به خود اختصاص داده است. مولوی خواستار همکاری بیشتر مردم برای افتتاح حساب قرض الحسنه در این صندوق به منظور امکان توسعه خدمات به شهروندان شد. عزیز بهزادی” فرماندار طبس نیز در این مراسم، گفت: دشمنان با تمامی توطئه‌‌ها و شیطنت‌ها و بسیج تسلیحات و تجهیزات، از اول انقلاب تاکنون سعی در ضربه زدن به این نظام نوپا را داشته و دارند که به لطف خدا و به یمن وجود قرآن کریم و رهبری فهیم و عالم و مردم خداجو و مصمم، هیچگاه موفق نشدند.

وی تصریح کرد: کار و خدمت در نظام جمهوری اسلامی، در هر نقطه و با هر مسوولیتی، اگر با انگیزه الهی و هدف خدمت به خلق باشد، ارزشمند است.

بهزادی، خاطرنشان کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) یکی از جایگاه‌هایی است که در دولت نهم و دهم برای رفع پاره‌ای از مشکلات جامعه شکل گرفت.

این مقام مسوول از سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) در طبس و اقدامات خوب صورت گرفته تقدیر کرد.

حجه الاسلام “قاسم اخلاقی فرد” امام جمعه عشق آباد شهرستان طبس نیز با استناد به آیاتی از قرآن کریم، مهر و محبت را امری تأثیرگذار در اجتماع دانست و با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی بیان کرد: این موضوع مهمترین هدفی است که دولت پیگیری می‌کند و جای امیدواری است که صندوق مهر امام رضا (ع) با همکاری و کمک مردم بتواند گام‌های خوبی را در این راستا بردارد.

گفتنی است؛ در این مراسم به چند تن از افرادی که با استفاده از تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) در بحث اشتغال‌زایی اقدامات مناسبی در ای شهرستان انجام داده بودند، لوح سپاس اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =