پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض فرهنگی و آموزشی برای مددجویان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان طبس از هزینه بیش از ۲ میلیارد ریال در قالب خدمات فرهنگی و آموزشی به صورت کمک بلاعوض جهت مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، احمد رفیعی با اشاره به اینکه یکی از اهداف و سیاست های کلی کمیته‌ی امداد ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت می باشد، بیان کرد: بالغ بر ۷۷۲ میلیون ریال بابت پرداخت هزینه های تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت هزینه شده است.

وی در ادامه افزود: از آنجا که کانون ها زمینه غنی سازی اوقات فراغت ، جهت دهی فعالیت های فکری و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان به سمت اهداف عالیه نظام ،‌ترویج فرهنگ کار و تلاش و تقویت عزت نفس و خود باوری و تقویت روحیه نشاط و شادابی آنان می باشد، خدمات فرهنگی و تربیتی بالغ بر ۹۸۷ میلیون ریال جهت کانون دائم ،کانون پیروان ولایت و کانون دانشجویی ارائه شده است.

رفیعی یادآور شد: یکی از رسالت ها و مأموریت های دیگری که در سند چشم انداز بیست ساله امداد مورد توجه قرار گرفت ، صیانت از تحکیم نهاد خانواده و احیای عزت و کرامت فردی و خانوادگی باتوجه به اهمیت و صیانت از تحکیم بنیان خانواده و احیای عزت نفس و کرامت فردی و خانوادگی برنامه های آموزش خانواده به جهت سالم سازی و بازسازی فضای اعتقادی خانواده ها ، تعمیق باورها و گسترش اصول و مبانی ارزشی و دینی و مصون سازی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی بوده که مبلغی بالغ بر ۲۱۸ میلیون ریال برای این منظور صرف گردیده است .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان طبس در ادامه بیان داشت: از دیگر برنامه های حوزه فرهنگی فرهنگی و آموزش، فعالیت های اردویی بوده که جهت حفظ و ارتقاء روحیه خانواده های تحت حمایت صورت گرفته و جهت برگزاری این اردوها مبلغی بالغ بر ۲۱۱ میلیون ریال صرف شده است.

احمد رفیعی به این امر اشاره کرد که به منظور صیانت از سلامت روانی خانواده های تحت حمایت و خود باوری آنان خدمات مشاوره بالغ بر ۱۷۷ میلیون ریال هزینه شده است.

لازم به ذکر است از جمع مبالغ ذکر شده بالغ بر یک ملیارد ریال از محل منابع دولتی تامین اعتبار گردیده است .

دیدگاهی در “پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض فرهنگی و آموزشی برای مددجویان کمیته امداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 10 =