معضلات ترافیکی و نقاط حادثه شهرستان طبس مورد بررسی قرار گرفت

مشکلات ترافیکی و نقاط حادثه خیز شهر طبس و بخش‌های مرکزی و دستگردان در جلسه شورای ترافیک شهرستان طبس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «طبس»، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس روز گذشته در جلسه شورای ترافیک شهرستان، رفع نقاط حادثه‌خیز را به عنوان گامی اساسی در حفظ سرمایه های انسانی جامعه امری بسیار مهم و ضروری دانست و بر اجرایی شدن تمام مصوبات شورای ترافیک تأکید کرد.

مهدی اخوان صفار با اشاره به کثرت نقاط حادثه خیز از اعضا خواست پیش از برگزاری جلسات، کار کارشناسی و بررسی تخصصی لازم را انجام دهند تا در شورای ترافیک صرفاً در خصوص راهکاری پیشنهادی و چگونگی اجرا تصمیم گیری شود.

علیرضا خلیلی معاون فنی و برنامه‌ریزی فرمانداری طبس در خصوص چگونگی معرفی نقاط حادثه خیز گفت: لازم است از وضع موجود نقاط حادثه خیز عکس و اطلاعات لازم جمع‌آوری گردیده و به همراه راهکارهای پیشنهادی در قالب اسلاید در اختیار شورای ترافیک شهرستان قرار گیرد.

در ادامه جلسه در خصوص معضلات ترافیکی و نقاط حادثه خیز بخشهای مرکزی و دستگردان بحث و تبادل نظر شد و موضوعاتی چون احداث میدان در روستای همت آباد، حذف آب نماها و احداث پل در جاده های روستایی بخش دستگردان و مشکلات عبور کامیون از روستاها مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی ارائه شد.

در خصوص موضوعات ترافیکی شهرستان طبس موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

– بازگشایی مسیر و معبر جدید از شهرک مسکن مهر به فاز ۲ شهرک امیرالمومنین(ع)

– احداث سرعتکاه در مجاورت مدارس واقع در خیابان فرهنگیان در فاز ۲

– احداث تقاطع بلوار امام خمینی(ره) و بلوار شریعتی شمالی و جنوبی

– احداث سرعتکاه در رفت و برگشت بلوار امیرالمومنین(ع) روبروی باشگاه ذوب آهن

– احداث سرعتکاه در بلوار صد متری آیت الله واعظ طبسی قبل از میدان و قبل از ورودی شهرک رضوانشهر

– مسدود شدن ورودی مستقیم به بلوار صدمتری آیت الله واعظ طبسی واقع در شهرک فرهنگیان جنب هتل بهمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پنج =