خیز بلند هیات تکواندو طبس برای کسب افتخار بیشتر

در اولین جلسه اعضای هیات تکواندو شهرستان، خروج از وضعیت موجود، جذب و هدایت علاقه مندان به رشته تکواندو و هدف‌گذاری برای کسب عنوان و افتخار از برنامه‌های پیش روی هیات تکواندو طبس اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «طبس»، صبح روز گذشته اولین جلسه اعضای هیات تکواندو شهرستان در حضور ایرج توتونچی، سرپرست اداره ورزش و جوانان در محل این اداره برگزار شد.

در این جلسه عملکرد هیات در یکسال گذشته و وضعیت فعلی این رشته ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

محمد حسینی و اعضای هیات تکواندو در این نشست یک ساعته با ارائه گزارشی از روند فعالیت این رشته ورزشی، عوامل مختلف ریزش جوانان در این رشته ورزشی را برشمردند و ضمن تحلیل فعالیت هیات و اهداف پیش بینی شده در سال جدید، فصل تابستان و شروع اوقات فراغت دانش آموزان را فرصت مناسبی برای شروع پرتلاش و مجدانه مربیان و کادر اجرایی هیات تکواندو دانسته و اظهار امیدواری کرد تا در دوره جدید فعالیت این هیات، ورزشکاران با کسب افتخار در میادین مختلف ورزشی، مشابه سنوات قبل به جایگاه اصلی خود در ورزش استان بازگردند.

ایرج توتونچی، سرپرست اداره ورزش و جوانان نیز در این نشست، با برشمردن افتخارات این رشته ورزشی در سالهای گذشته، خواستار همت بیشتر در سایه برنامه ریزی و پرورش استعدادهای ورزشی این رشته شد و با توجه به وجود امکانات مناسب در این رشته ورزشی در مجموعه ورزشی تحت پوشش اداره و سالن شرکت زغال سنگ، هدف گزاری و برنامه ریزی مناسب را مهمترین رکن پیشرفت و توسعه ورزش شهرستان دانستند.

در حال حاضر برنامه کلاسهای آموزشی رشته ورزشی تکواندو در محل سالن شرکت زغال سنگ و روزهای زوج هفته ساعت ۲۰ لغایت ۲۱/۲۰ برگزار می‌گردد که مقرر گردیده در فصل تابستان کلاس آموزشی در سال فجر مجموعه پیروزی نیز راه‌اندازی شود.

دیدگاهی در “خیز بلند هیات تکواندو طبس برای کسب افتخار بیشتر

  1. تکواندوکاران بسیاری در سطح شهر وجود دارند که متاسفانه بعلل مختلف از قبیل : عدم وجود زمینه ی پیشرفت ، عدم اعزام به مسابقات معتبر استانی و کشوری و برگزار نکردن مسابقات شهرستانی به طور مطلوب ، واگذار نکردن امکانات مناسب به تکواندوکاران ، نداشتن جدیت کافی از سوی مربیان و دست اندرکاران و . . . این ورزش مهیج را کنار گذاشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 17 =