۲۵ پروژه بخش کشاورزی طبس افتتاح و به بهره‌برداری رسید/ +عکس

مدیرجهاد کشاورزی طبس گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۲۵ پروژه بخش کشاورزی طبس با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال به صورت همزمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «طبس»، داود بخشایی در گفتگو با خبرنگار «طبس» اظهار داشت: امروز صبح تعداد ۲۵ پروژه بخش کشاورزی با افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی این پروژه‌ها را در بخش‌های احیا و مرمت قنوات، احداث استخر‌های ذخیره آب کشاورزی، اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار و پرورش مرغ گوشتی و در مجموع با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال برشمرد.

بخشایی از این تعداد ۱۹ پروژه را احیاء و مرمت قنوات در مناطق دیهشک بالا، دیهشک پایین، مهدی‌آباد، رحمت‌آباد، محمدآباد مرکزی، اکبرآباد، حلوان، احمدآباد جدید، عشق‌آباد، پیکوه، زنوغان، بیدکوه، ده‌شادی، جوخواه، حاجی‌آباد دستگردان، نای‌بند، یوسف‌آباد، همت‌آباد و چیروک در حجم عملیاتی ۳ هزار و ۱۵۵ متر و با اعتبار دولتی ۳ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال و سهم آورده متقاضی ۵۵۶ میلیون ریال عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی طبس تعداد پروژه احداث استخر‌های ذخیره آب کشاورزی را ۲ پروژه با اعتبار ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت آفتاب دوستان در حجم عملیاتی ۴ هزار و ۳۰۰ متر مکعب عنوان کرد.

وی در خصوص اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار نیز گفت: تعداد سه پروژه آبیاری تحت فشار در رحمت‌آباد، مزرعه نازگوشت و ملک‌آباد در حجم عملیاتی ۴۰ هکتار با اعتبار دولتی ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و سهم آورده متقاضی ۵۷۰ میلیون ریال افتتاح گردید.

بخشایی در خصوص افتتاح پروژه پرورش مرغ گوشتی گفت: این پروژه در محل روستای دهنو بلوریان در حجم عملیاتی ۳۰ هزار قطعه با ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و سهم آورده متقاضی ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

عکس:
۲۵ پروژه بخش کشاورزی طبس افتتاح و به بهره‌برداری رسید۲۵ پروژه بخش کشاورزی طبس افتتاح و به بهره‌برداری رسید۲۵ پروژه بخش کشاورزی طبس افتتاح و به بهره‌برداری رسید۲۵ پروژه بخش کشاورزی طبس افتتاح و به بهره‌برداری رسید۲۵ پروژه بخش کشاورزی طبس افتتاح و به بهره‌برداری رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 16 =