مسئول امور ذیحسابی شهرداری طبس منصوب شد

قاسم نجفی با حکم مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان خراسان جنوبی بعنوان ذیحساب شهرداری طبس منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، قاسم نجفی با حکم مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان خراسان جنوبی بعنوان ذیحساب شهرداری طبس منصوب شد.

در حکم سید مهدی رمضانی برای ذیحساب شهرداری طبس آمده است: بنا به پیشنهاد شهرداری طبس و با توجه به تفویض اختیار معاون محترم نظارت مالی و خزانه داری کل کشور به موجب این حکم و در اجرای ماده ۳۱ قانون محاسبات عمومی کشور، انجام امور ذیحسابی شهرداری طبس بعهده شما محول می گردد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان خراسان جنوبی در حکم خود خطاب به قاسم نجفی آورده است: مقتضی است سوابق ذیحسابی را از آقای حسین خلیلیان- ذیحساب قبلی تحویل گرفته و توفیق شما را در انجام وظایف محوله از خداوند قادر متعال مسئلت دارم.

گفتنی است قاسم نجفی فرزند شهید جهادگر اسحاق نجفی و دارای مدرک کارشناسی حسابداری است که قریب به ۱۴ سال سابقه شفاف کاری در حوزه های مختلف مالی شهرداری طبس را در پرونده کاری خود ثبت کرده است.

نجفی پیش از این کارشناس مسئول وصول در واحد درآمد، مسئول امور مالی شهرداری طبس و نیز مسئول امور مالی سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس و حومه بوده است.

دیدگاهی در “مسئول امور ذیحسابی شهرداری طبس منصوب شد

  1. باسلام انتخاب و انتصاب جناب عالی را که نشانه لیاقت و شایستگی و همچنین امانت داری ، صداقت ،وجدان کاری وسابقه مدیریت در امورشاخه های مختلف مالی است به جناب عالی و خانواذه گرامیتان تبریک عرض می نمایم امیدوارم در ظل توجهات ولیعصر عجل الله تعالی فرجه ومنویات مقام معظم رهبری وهمچنین در ماموریت جدیدتان که امانتی است موقت موید وسرفراز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 10 =