بهره‌برداری از چند طرح گازرسانی با اعتبار ۱۰۲ میلیارد ریال در یزد

بهره‌برداری از چند طرح گازرسانی با اعتبار 102 میلیارد ریال در یزد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان یزد، علیرضا پیله‌ور اظهار داشت: در هفته دولت امسال پروژه‌های گازرسانی به فاز دوم شهر طبس، پنج روستا، چهار مجتمع مسکن مهر و یک واحد صنعتی عمده در هفته دولت سال جاری خبر داد.

وی در تشریح مشخصات این پروژه‌ها افزود: پروژه گازرسانی به فاز دوم شهر طبس با صرف هزینه ۴۲ میلیارد ریال و پذیرش ۳هزار و ۵۰۰ خانوار و گازرسانی به روستای خویدک در شهرستان یزد، روستاهای اسد آباد علیا، اسد آباد سفلی و حسین آباد در شهرستان ابرکوه و روستای سرو علیا در شهرستان اردکان در مجموع با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پذیرش ۴۷۰ خانوار آماده بهره‌برداری در هفته دولت است.

پیله‌ور ادامه داد: گازرسانی به کارخانه سیمان تجارت و پروژه احداث دومین ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهرستان مهریز با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و توزیع عادلانه رفاه پایه و اساس اقدامات دولت است، خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت،پروژه‌های گازرسانی به ۴ هزار و ۲۶۰ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و با صرف هزینه ۱۰ میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =