بیماری علت عدم حضورم در طبس است

 بیماری علت عدم حضورم در طبس است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ‘عزیز بهزادی’ در جلسه برنامه ریزی هفته دولت که در سالن شهید رجایی فرمانداری طبس برگزار شد با بیان اینکه این شهرستان وسیع و گسترده است، گفت: شرایط طبس با سایر شهرستان ها متفاوت است زیرا مردم خوبی دارد.

وی گفت:طی ۱۱۵جلسه در طول ۲۰ ماهی که فرماندار این شهرستان بودم شرکت کردم که در تمام جلسات ، طبس حرف اول را می زد.

بهزادی با اشاره به احمد طالبیان مقدم به عنوان سرپرست فرمانداری طبس گفت: وی ۲۴ سال سابقه دارد و معاون و بخشدار بوده و نیروی خوب و با تجربه ای است.

فرماندار سابق طبس درباره وضعیت بخش های برتر این شهرستان به مسکن مهر طبس اشاره کرد و اظهار داشت: مسکن مهر طبس در استان یزد ، حرف اول را می زند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس نیز با بیان اینکه در سال گذشته راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱ از میدان قدس شروع شده و تا مسجد جامع ادامه داشته است گفت : امسال نیز این مراسم باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا روزه افرادی که از روستاهای اطراف می خواهند در مراسم حضور داشته باشند با مشکل روبرو نشود.

فرمانده بسیج ناحیه طبس نیز با گرامیداشت سی و دومین سالگرد آغاز تهاجم همه جانبه استکبار جهانی و عراق به ایران اسلامی گفت: در هفته دفاع مقدس سال گذشته ۲۵۸ برنامه با شرکت ۴۹ هزار و ۳۴۴ نفر برگزار شده که هزینه ای در حدود ۲۶۳ میلیون و ۲۴ هزار ریال در بر داشته است.

سرهنگ احمدی خاطرنشان کرد: اکثر برنامه ها به صورت مردمی بوده که منبع آنها هم مساعدت های مردمی بوده است.

وی سرکشی از خانواده ایثارگران، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره از جمله این برنامه ها برشمرد و ادامه داد: امسال نیز این برنامه ها با کمیت و کیفیت بیشتر و بهتر برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج ناحیه طبس گفت: با توجه به جنگ همه جانبه فرهنگی و اقتصادی استکبار علیه ایران و باتوجه به مسائل جهان اسلام باید از ایثارگری شهدا الگو گرفته و این روحیات را به نسل های بعد انتقال دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =