نصب انشعاب گاز در طبس کند است / عدم گازرسانی به عشق‌آباد و دیهوک

نصب انشعاب گاز در طبس کند است / عدم گازرسانی به عشق‌آباد و دیهوک

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، محمدحسن چمنزاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: شرکت گاز استان یزد تاکنون حدود ۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز شهری اجرا و بالغ بر ۲ هزار انشعاب گاز نصب کرده که جای تقدیر دارد، اما متأسفانه طی چند ماه اخیر نصب انشعاب گاز و همچنین ادامه اجرای شبکه توزیع گاز داخل شهر طبس بسیار کند انجام می‌شود که این موضوع شهروندان طبسی را برای ذخیره یا عدم ذخیره سوخت زمستانه دچار شک و تردید کرده است.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه تاکنون حدود ۷۰ درصد شبکه توزیع گاز داخل شهر طبس اجرا شده اما اجرای شبکه توزیع گاز مناطق دیهشک و دشتغران طبس هنوز آغاز نشده است.

این عضو شورای اسلامی شهر طبس تصریح کرد: لازم است مسئولان شرکت گاز استان یزد نسبت به این موضوع که آیا عملیات گازرسانی سرعت گرفته و گاز تا قبل از زمستان امسال به منازل همه طبسی‌ها خواهد رسید یا خیر، اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

* عدم گازرسانی به شهرهای عشق آباد و دیهوک طبس

چمنزاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قول مساعد جواد اوجی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مبنی بر اجرای فوری خط انتقال گاز به شهرهای عشق‌آباد و دیهوک طبس، خاطرنشان کرد: تاکنون به منظور اجرای خط انتقال گاز به شهرهای عشق‌آباد و دیهوک طبس فراخوان مربوطه و ارزیابی پیمانکاران انجام و پیمانکاران نیز اعلام آمادگی کرده‌اند اما در عین حال هنوز هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نشده است.

* گازرسانی طبس در طرح مهر ماندگار قرار گیرد

وی افزود: با توجه به نیمه تمام ماندن طرح گازرسانی در شهرستان طبس و در راستای تحقق آرزوی دیرینه مردم این شهرستان برای برخورداری از نعمت گاز، پیشنهاد می‌شود تا این طرح در قالب طرح‌های مهر ماندگار منظور شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =