۳۱ پروژه بخش کشاورزی در طبس به بهره‌برداری می‌رسد

31 پروژه بخش کشاورزی در طبس به بهره‌برداری می‌رسد

 به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان طبس، محمود اسدی اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت تعداد ۳۱ پروژه زیربنایی و خدماتی جهاد کشاورزی شهرستان طبس با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال به صورت همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح جهاد کشاورزی شهرستان طبس در هفته دولت شامل احیاء و مرمت ۲۱ رشته قنات با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال، احداث و بهسازی ۳ مورد کانال‌های آبیاری عمومی با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال، احداث ۳ مورد استخر تنظیمی آب کشاورزی با اعتبار ۴۲۰ میلیون ریال و اجرای ۴ مورد عملیات انتقال آب تا مزارع با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها علاوه بر تثبیت اشتغال برای ۳۰ نفر، تعداد ۳۰۵ خانوار نیز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

وی یادآور شد: هدف از اجرای این پروژه‌ها، افزایش راندمان آبیاری، افزایش تولید، بالا بردن توان اقتصادی کشاورزان و استفاده بهینه از آب و خاک است.

اسدی اضافه کرد: در سال زراعی ۹۰.۹۱ تعداد ۲۷۵ پروژه زیربنایی و خدماتی در بخش کشاورزی شهرستان طبس با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، شورای عالی آب، استانی، ماده ۱۹۴، ماده ۱۰ و ماده ۱۲ مدیریت بحران در تمام سطح شهرستان اجرا می‌شود که مجموع این اعتبارات معادل ۱.۵ برابر اعتبارات سال گذشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =