دولتمردان و همه مدیران در راستای رهنمود‌های رهبر انقلاب برنامه‌ریزی کنند

امام جمعه طبس با اشاره به دیدار رهبر انقلاب و هیات دولت به مناسبت هفته دولت گفت: رهبر انقلاب در این دیدار رهنمودهایی را بیان داشتند و دولتمردان و همه مدیران باید توجه کنند و درباره این دستورات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی کنند و حتما در زندگی مدیریتی پیاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت اهمیت زیادی دارد که به مناسبت سالروز شهادت دو شهید بزرگوار شهید رجایی و شهید باهنر به دست منافقان کوردل و مزدوران آمریکای جنایتکار به شهادت رسیدند به نام هفته دولت نامیدند.

وی گفت: هفته دولت به این معناست که هم مسئولان بازنگری در اعمال و رفتار و برنامه ریزی خود انجام دهند و در صدد اصلاح آن برآیند و خدمت به مردم را بهتر بی‌منت‌تر و خالصانه‌تر انجام دهند.

خطیب نماز جمعه طبس افزود: هفته دولت برای مردم هم است من و شما از خود سوال کنیم برای نظام و حکومت اسلامی چکار کرده ایم و آیا آنچه تکلیفمان در مقابل خون شهدا و نعمت ولایت انجام دادیم.

وی ادامه داد: در هفته دولت مروری کنیم بر خدمت های نظام اسلامی در طول عمر با برکتش با همه موانع و مشکلات هشت سال جنگ، تحریم از اول انقلاب، اما در عین حال در همه ابعاد مختلف در سراسر کشور در دورترین نقاط خدمات نظام اسلامی روشن و واضح است و در هفته دولت باید به اینها توجه بیشتری کنیم و برای نظام اسلامی بیشتر دل بسوزانیم و کار کنیم.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم بیان کرد: به همین مناسبت رییس جمهور محترم و هیات دولت به محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شدند که رهبری انقلاب رهنمودهایی داشتند و دولتمردان و همه مدیران باید توجه کنند این دستورات مقام معظم رهبری را درباره آن برنامه ریزی کنند و حتما در زندگی مدیریتی پیاده کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان گفت: جملاتی از مقام معظم رهبری را عرض میکنم از جمله اینکه هوشیاری در مقابل تلاش دشمن برای نفوذ پیچیده و تدریجی ضرورتی عینی است اگر غفلت شود ناگهان می‌بینیم که دشمن در جاهایی رخنه کرده و مشغول نقشه‌های خطرناک فرهنگی اقتصادی و سیاسی شده است.

وی ادامه داد: در بکارگیری و مدیریت دادن و استخدام به افراد باید دقت شود باندبازی و رفیق‌بازی کنار رود.

امام جمعه طبس گفت: و باز آقا فرمودند اقتصاد اصلی‌ترین اولویت کشور است همه باید در این مورد برنامه‌ریزی کنند باید مراقب بود فاصله طبقاتی پیش نیاید.

وی اضافه کرد: حفظ یکپارچگی مردم از ضروریات است برای مراقبت از یکپارچگی باید از حاشیه‌سازی و تشکل‌آفرینی دوری کرد و هیچ سخنی که وحدت را خدشه‌دار کند بر زبان نیاورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های دهه کرامت اشاره نمود و گفت: دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها تا ولادت امام رضا علیه السلام است که برنامه‌های بسیار ارزشمند فرهنگی و معنوی در کل کشور بلکه در جهان اسلام و در کشورهای مختلف به برکت ولادت امام رضا علیه السلام برگزار شد که از مدیریت آستان قدس رضوی به خصوص شخص تولیت عظما آیت الله واعظ طبسی جای تقدیر و تشکر است.

وی در خصوص برنامه‌های دهه کرامت در طبس گفت: وجود مرجع منور آقا حسین بن موسی الکاظم علیه السلام در طبس برکات زیادی دارد که یکی هم برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان طبس است و از همه برنامه‌هایی که انجام شده تقدیر و تشکر می‌کتیم.

حجت‌الاسلام مهاجریان مقدم در پایان به مناسبت‌های هفته از جمله سالروز شهادت آیت الله سید باقر حکیم و جمعی از شیعیان در حرم حضرت امام علی علیه السلام به وسیله انفجار تروریستی توسط عوامل آمریکا، سالروز ربوده شدن امام موسی صدر در لیبی توسط عوامل مزدور آمریکا، سالروز ارتحال آیت الله عبدالکریم حائری یزدی مؤسس حوزه علمیه قم، سالروز شهادت رئیس علی دلواری و روز مبارزه با استکبار انگلیس، روز بانکداری اسلامی، روز بهورز و گردهمایی روحانیون طبسی از سراسر کشور در قم اشاره نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =