بزرگترین جشن گلریزان مردمى در بیست سال گذشته طبس/ مبلغ کمک‌ها به فرزانه و نازنین زهرا تا وصول کامل قطعى نیست

حضور ۶ هزار نفرى مردم طبس در جشن گلریزان فرزانه و نازنین‌زهرا، حرکتى از سمت مردم میقات‌الرضا(علیه‌السلام) که در بیست سال گذشته بى‌سابقه بوده است و به مصداق روایت «هل الدین الا الحب» نشان از دین مدارى و نوع دوستى مردم خونگرم طبس داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، جشن گلریزان برای تأمین بخشی از هزینه‌های درمان فرزانه و نازنین‌زهرا پنج‌شنبه شب هفته گذشته با حضور بی‌سابقه ۶ هزار نفرى مردم طبس در سالن ورزشگاه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

این برنامه از سوى مؤسسه فرهنگى مذهبى بیت‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و با همکارى مؤسسه فرهنگى هنرى آواى قاصدک برگزار شد.

DSC_0027

على گوهرى مدیر فرهنگى برنامه‌هاى مؤسسه آواى قاصدک پیرامون چگونگى برگزارى و کم و کیف اجراى این جشن گلریزان گفت: از زمانی که گزارش اول درباره بچه‌ها توسط خبرنگار محترم آقاى الاهى منتشر شد با مدیرعامل موسسه آقاى جواد رحمانى و دیگر اعضا بر خود لازم دانستیم به نوبه خود قدمى براى آن‌ها برداریم تا بتوانیم گوشه‌اى از هزینه‌هاى درمان بچه‌ها را به عهده بگیریم تا شاید کمى از درد آنان را تسکین دهیم.

DSC_0099

وى درخصوص حضورعموهاى فتیله‌اى در برنامه گفت: اول قرار بود جشن گلریزان در خلال جشن‌هاى محله‌اى که در دهه کرامت در حال برگزارى بود انجام شود و تمام عوامل بیت‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بر این باور بودند که حضور هنرمندان شاخص سیما می‌تواند کمکى برای حضور پررنگ‌تر و بیشتر مردم در این برنامه باشد.

DSC_0184

وی ادامه داد: پس از رایزنی‌ها به این نتیجه رسیدیم که به دلیل کثرت برنامه‌هاى هنرمندان و حجم کارى آنان در دهه کرامت، اجراى گلریزان را به زمانى دیگر موکول کنیم.

گوهرى اشاره کرد: غیر از عموهاى فتیله‌اى، مرتضى تاجیک، رضا توکلى، على کاظمى، احسان ابراهیمى از دیگر هنرمندانى بودند که قرار بود به طبس بیایند اما به دلیل شلوغى پروازها تنها توانستیم تعداد محدودى بلیط تهیه کنیم که در نهایت منجر به حضور این هنرمندان شد.

مبلغ کمک‌ها به فرزانه و نازنین زهرا تا وصول کامل قطعى نیست

على گوهرى نماینده دادستان شهرستان در جشن گلریزان کمک برای درمان فرزانه و نازنین‌زهرا گفت: در بعضى رسانه‌ها مبالغ ۴۰ میلیون و ۶۰ میلیونى به طور قطع ذکر شده که این مبالغ تا وصول کامل قول‌هاى داده شده قطعی نیست.

نماینده دادستان در این برنامه تاکید کرد: مبلغ دقیق کمک‌ها تا وصول کامل قول‌هاى داده شده و فروش طلاهاى اهدایى مشخص نخواهد بود و پس از وصول کامل، مبلغ دقیق را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهیم رساند.

مدیر فرهنگى مؤسسه آواى قاصدک در پاسخ به سوال خبرنگار طبس، در خصوص ۱۴ سال طول درمان فرزانه و نازنین زهرا و نیاز به کمک‌هاى بیشتر گفت: برنامه‌هاى دیگرى نیز داریم، سى‌دى‌هاى میکس شده جشن گلریزان و فروش آن‌ها به نفع بچه‌ها و برنامه‌هاى دیگر با حضور هنرمندان سیما در بازه‌هاى زمانى دیگر از جمله این برنامه‌هاست.

DSC_0202

وی افزود: همچنین هنرمند خوش صداى کشورمان مرتضى تاجیک هم قول اجراى یک کنسرت را به نفع بچه‌ها داده است که در زمان مناسب در طبس اجرا خواهد شد.

وى در پایان از معاونت استاندار و فرمانداری ویژه طبس و عوامل استاندارى خراسان جنوبى و تمامى مسئولین شهرستان به خاطر کمک‌هاى بى‌دریغشان تشکر کرد و همچنین با ابراز خوشحالى از حضور پرشور مردم گفت: مردم طبس به واقع نشان دادند که بنى آدم اعضاى یکدیگرند، که درآفرینش زیک گوهرند، چو عضوى به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار.

شایان ذکر است بنا بر اخباری که پیش از این در خصوص این دو کودک منتشر شده فرزانه و نازنین زهرا طی آتش سوزی دچار سوختگی شدید شده‌اند که هزینه عمل این دو کودک بیش از ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود.

گزارش: فاطمه ابوالحسنی‌رحمانی

اخبار مرتبط:

دیدگاهی در “بزرگترین جشن گلریزان مردمى در بیست سال گذشته طبس/ مبلغ کمک‌ها به فرزانه و نازنین زهرا تا وصول کامل قطعى نیست

  1. با سلام به شما . واقعا کار بسیار نیک و خوبی بود ولی یک انتقاد . آیا در طبس افرادی دیگر وجود ندارند که مشکل داشته باشند ؟ اینطوری بقیه افراد که مشکل مالی واسه درمان مریضی دارن ناامید میشن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =