آیت‌الله واعظ‌طبسی: بی‌کفایتی و سوء‌مدیریت رژیم سعودی بیش از پیش نمایان شده است‌

نماینده ولی‌فقیه در استان‌ خراسان گفت: بی‌کفایتی و سوء‌مدیریت رژیم سعودی که در این زمانه با تجهیز و حمایت گروهک‌های تکفیری و تروریستی و حمله به مردم مسلمان یمن، دستش تا مرفق به خون کودکان، زنان و مردان بی‌گناه آلوده است، بیش از پیش نمایان شده است‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسان طبس، نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، با صدور پیامی ضمن محکوم‌کردن بی‌کفایتی و سوءمدیریت رژیم سعودی و تسلیت این ضایعه مؤلمه به حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (ارواحنافداه) و ولی امر مسلمین جهان؛ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظله‌العالی) و خانواده‌های داغدار و بازماندگان عزادار این حادثه و آحاد امت اسلامی، از مردم شریف و شهیدپرور برای شرکت پرشور در مراسم تشییع جان باختگان و بزرگداشت آن سفرکردگان دعوت کرد.

متن کامل پیام آیت الله واعظ طبسی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فاجعه اندوهناک سرزمین امن الهی و جان باختن جمع کثیری از ضیوف الرحمن از سرتاسر جهان اسلام در سرزمین منا سبب تأثر و تألم عمیق اینجانب شد.

این مسافران حرم امن پروردگار که برای به‌جا آوردن مناسک عبودیت به قصد بیت الحرام هجرت نمودند، در عروجی عاشقانه به دیدار معبود شتافته و امت اسلامی را در سوگی بزرگ نشاندند که در این میان تعدادی از هموطنان گران‌قدر ما نیز سالک این طریق نورانی شدند و کشور عزیزمان را غرق عزا کردند.

بی‌کفایتی و سوء‌مدیریت رژیم سعودی که در این زمانه با تجهیز و حمایت گروهک‌های تکفیری و تروریستی و نیز حمله به مردم مسلمان یمن، دستش تا مرفق به خون کودکان، زنان و مردان بی‌گناه آلوده است، بیش از پیش در این حادثه دردناک نمایان شد و قطعاً همان‌طور که رهبری معظم انقلاب اسلامی مدّ ظله العالی فرموده‌اند، مسئولیت این حادثه بزرگ و جان‌گداز به عهده دولت سعودی است.

این‌جانب ضمن تسلیت این ضایعه مؤلمه به محضر مولایمان؛ حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنا فداه و ولی امر مسلمین جهان؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدّ ظله العالی و خانواده‌های داغدار و بازماندگان عزادار این حادثه و آحاد امت اسلامی، در جوار مضجع منور حضرت ثامن الحجج، امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) برای آن عزیزان علوّ درجات و همجواری با رسول الله و خاندان مطهرش صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین و برای خانواده‌های آن عزیزان صبر و اجر و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان شفای عاجل از پیشگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

همچنین از مردم شریف و شهیدپرور دعوت می‌کنم با شرکت پرشور در مراسم تشییع جان باختگان، در آیین بزرگداشت آن سفرکردگان که روز یکشنبه مورخ ۱۲/۷/۹۴ ساعت ۱۵ تا ۱۷ در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، شرکت نموده و با طلب مغفرت برای درگذشتگان این حادثه، با خانواده‌های داغدار این عزیزان همدردی کنند.

انتهای پیام/

2 دیدگاه دربارهٔ «آیت‌الله واعظ‌طبسی: بی‌کفایتی و سوء‌مدیریت رژیم سعودی بیش از پیش نمایان شده است‌;

  1. چرامسئولان طبس برای دعوت ایشان به طبس هیچ اقدامی نمی کنند تامردم طبس بااستقبال گسترده ازایشان پیوند خود باروحانیت وارادت خود رابه نماینده محترم ولی فقیه دراستانهای خراسانابراز نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهار =