عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی و هلاکت ۲ صهیونیست

در عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از تسنیم،نظامیان رژیم صهیونیستی دیشب یک جوان به نام «مهند شفیق حلبی» (۱۹ ساله) عامل عملیات قدس از شهر البیره را با تیراندازی به سمت وی در خیابان الواد واقع در بخش قدیمی قدس به شهادت رساندند.

در حمله این شهادت طلب فلسطینی، دو صهیونیست به هلاک رسیدند.

جهاد اسلامی رسما مسئولیت عملیات قدس را پذیرفت

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به طور رسمی مسئولیت عملیات شهادت طلبانه قدس که به هلاکت ۲ صهیونیست منجر شد، بر عهده گرفت.

به گزارش تسنیم، داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با اعلام اجرای عملیات شهادت طلبانه قدس توسط یکی از اعضای این جنبش در قدس اشغالی تاکید کرد که تمامی کادر و اعضای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری و قدس مصمم هستند تا به جنایت های شهرک نشینان پاسخ دهند.

وی گفت که جهاد اسلامی تمامی فرزندان ملت فلسطین را در مناسبت های مختلف برای بسیج شدن و پاسخ به این جنایت ها فراخوانده است و رمضان عبد الله دبیر کل این جنبش نیز به صراحت این موضوع را در پیامی به خانواده الدوابشه اعلام کرد.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد که پیکر فرزند قهرمان خود شهید مهند الحلبی مجری عملیات قدس را که دانشجوی دانشکده حقوق و از اعضای این جنبش بود، تشییع خواهند کرد.

از سوی دیگر«فادی سمیر مصطفی علون» (۱۹ ساله) از ساکنان روستای العیسویه، در منطقه المصراره نزدیک به باب العمود هدف تیراندازی از سوی نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

پدر این شهید ادعاهای نیروهای اشغالگر درباره حمله وی به یک شهرک نشین را رد و تاکید کرد که مسئولان رژیم اشغالگر دنبال بهانه برای تیراندازی به سمت فلسطینیان و قتل آنها هستند.

وی افزود: فیلم ویدیوئی بدست آمده از این حادثه نشان می دهد که گروهی از شهرک نشینان در تعقیب پسرم بودند و او نیز سعی می کند به سمت گشتی پلیس که در آن مکان است، فرار کند.

پدر این شهید همچنین اظهار داشت که پلیس رژیم اشغالگر پیکر فرزندش را گرو نگه داشته است و هنوز درباره جزئیات شهادت وی اطلاعی به ما نداده است و ما از طریق رسانه های خبری و دوستان پسرم از شهادت وی مطلع شدیم.

این در حالی است که نوعی خشم روستای العیسویه را فرا گرفته و نیروهای اشغالگر نیز در ورودی این روستا مستقر شده اند.

در فیلم ویدیوئی بدست آمده از این حادثه مشاهده می شود که شهرک نشینان این جوان فلسطینی را هدف ضرب و جرح قرار داده و او را بر زمین می کشند و به او فحاشی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =