در هر ۶ ساعت تولد یک نوزاد و به ازای هر ۹ ازدواج یک طلاق در شهرستان طبس

مدیر ثبت احوال طبس با بیان افزایش ۸/۴۰ درصدی ثبت واقعه ولادت در شش ماهه اول سال جاری نسبت مدت مشابه سال قبل گفت: در شش ماهه اول سال ۹۴ به طور متوسط در هر ۶ ساعت یک واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حسین بخشائی مدیر ثبت احوال شهرستان طبس اظهار داشت: در شش ماهه اول سال ۹۴ تعداد ۸۷۸ واقعه ولادت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸/۴۰ درصد افزایش داشته است.

بخشائی افزود: در شش ماهه اول سال جاری بطور متوسط در هر ۶ ساعت یک واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

وی در ادامه نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت در شش ماهه اول سالجاری برابر با ۱۰۹ دانست و گفت: این شاخص در مدت مشابه سال قبل ۹۱ بوده است که این موضوع به عبارتی بیان می‌کند که در۶ ماهه اول سال ۱۳۹۴ در مقابل هر ۱۰۹ واقعه ولادت ثبت شده پسر حدود ۱۰۰واقعه ولادت دختر به ثبت رسیده و تعداد دختران متولد شده کمتر از تعداد پسران متولد شده در این بازه زمانی می باشد.ولی در ۶ ماهه اول سال ۹۳ در مقابل هر ۱۰۰واقعه ولادت دختر تعداد ۹۱ واقعه ولادت پسر داشته ایم.

مدیر ثبت احوال شهرستان طبس گفت: در ۶ ماه نخست سال ۹۴ تعداد ۱۱۶ واقعه فوت داشته ایم اما در مدت مشابه سال قبل ۱۲۶ مورد ،که ۷/۹۴ در صد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد که در ۶ ماهه اول ۱۳۹۴در مقابل هر ۱۰۰ فوت ثبت شده گروه زنان تعداد ۱۲۰ مورد فوت مردان به ثبت رسیده است که این نسبت در مدت مشابه سال قبل ۱۲۸ بوده که این موضوع بدین معنی است که در ۶ ماه اول ۱۳۹۴ در مقابل هر ۱۰۰ واقعه فوت ثبت شده زنان حدود ۱۴۷ واقعه فوت مردان به ثبت رسیده، به عبارتی تعداد مردان فوت شده بیش از زنان فوت شده در این بازه زمانی بوده است.

بخشائی در پایان بیان داشت: در شش ماهه اول سال جاری، تعداد ۳۷۷ واقعه ازدواج به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۳۶۸ مورد) ۲/۴۵ درصد افزایش داشته است.اما در خصوص امار طلاق در ۶ ماه اول ۹۴ با ۴۴ مورد در مقایسه با ۶ ماه اول سال ۹۳ با ۴۶ مورد کاهش داشته ایم و ضمن این که به ازای هر ۹ واقعه ازدواج ۱ واقعه طلاق ثبت گردیده است.

4 دیدگاه دربارهٔ «در هر ۶ ساعت تولد یک نوزاد و به ازای هر ۹ ازدواج یک طلاق در شهرستان طبس;

  1. از یکی از مشئولین شندیدم که می گفت در حال حاضر بیش از ۳۰۰ پرونده طلاق در شهرستان طبس بازه و اگر اینها به طلاق بینجامد وحشتناک خواهد بود…
    می گفت بیشتر طلاق ها از بیکاری ، اعتیاد ، فقر ، ناتوانی جنسی ست

  2. اخه چرا طلاق امار طلاق هر چی بالاتر بره امار فسادهم به طبع بیشتر خواهد شد کاش مسئولین فقط به دنبال بیان امار نباشند و علت این اتفاقات رو ریشه یابی و سپس ریشه کن کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 2 =