موضوع واگذاری زمین برای انتقال کارخانه آسفالت در اسرع وقت پیگیری می شود

مهدی اخوان صفار با اشاره به طولانی شدن انتقال کارخانه آسفالت گفت: با توجه به اینکه انتقال کارخانه آسفالت خواسته مردم و مسوولان بهداشت و محیط زیست است باید در اسرع وقت موضوع واگذاری زمین آن پیگیری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل ازروابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان طبس صبح روز سه شنبه مورخ ۹۴/۰۹/۱۷ به ریاست مهدی اخوان صفار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی را دارای اهمیت دانست و با تاکید بر اجرایی کردن این مصوبات گفت: سلامت مردم و بهداشت جامعه ایجاب می کند که مصوبات کارگروه حتما اجرایی شود و مواردی مثل خرید پیش سرد کن برای کشتارگاه که از مصوبات قبلی است باید انجام گیرد.
مهدی اخوان صفار با اشاره به طولانی شدن انتقال کارخانه آسفالت گفت: با توجه به اینکه انتقال کارخانه آسفالت خواسته مردم و مسوولان بهداشت و محیط زیست است باید در اسرع وقت موضوع واگذاری زمین آن پیگیری شود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس در ابتدای جلسه با تقدیر از معاون استاندار و فرماندار طبس برای دعوت و تجلیل از متخصصان گفت: علاوه بر ۲۲ نفر متخصص، رادیولوژیست خانم هم در سونوگرافی بیمارستان مشغول به کار شده است و مردم می توانند با هزینه کمتر از این خدمات بهره مند شوند و تلفن نوبت دهی ۳۲۳۸۳۰۲۸ برای سهولت بیشتر به بخش رادیولوژی اختصاص داده شده است.

اصغر سهرابی در ادامه مبحثی آموزشی در مورد بیماری ایدز شامل تاریخچه،مراحل پیشرفت و روشهای انتقال و پیشگیری از این بیماری ارایه کرد و با اشاره به عدم امکان شناسایی افراد بیمار و نهفته بودن آلودگی ویروی اچ آی وی افزود: ایدز درمان قطعی ندارد و بهترین راه مقابله با آن پیشگیری و پرهیز از رفتارهای پرخطر است.

شهردار طبس در خصوص موضوعات مطرح شده در کارگروه سلامت گفت: در خصوص اتلاف حیوانات زیانکار فقط دو شهرستان در استان دارای اسلحه بیهوشی هستند که به علت هزینه بر بودن امکان استفاده نیست و ما درخواست ادامه کار به روش اسلحه گرم را داده ایم. در مورد کشتارگاه نیز برنامه این است که به بخش خصوصی واگذار شود و شهرداری صرفا نظارت خواهد نمود.
طوسی افزود: موضوع تفکیک زباله از مبدا در حال حاضر فقط در یک شهرک انجام می شود و پس از طی مراحل مناقصه در سطح شهر از دی ماه آغاز خواهد شد.  کارخانه آسفالت شهرداری نیز آماده انتقال است و پیگیر تخصیص زمین هستیم و در صورت رفع مشکل زمین بلافاصله عملیات انتقال آغاز خواهد شد.
در این جلسه موضوعات دیگری از جمله چارت سازمانی مراکز بهداشت و درمان و نامه ها و درخواست های واصله به کارگروه سلامت و امنیت غذایی مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهی در “موضوع واگذاری زمین برای انتقال کارخانه آسفالت در اسرع وقت پیگیری می شود

  1. ضمن تشکر از پیگیری مسئله مهم انتقال کارخانه آسفالت شهرداری – لطفا تخصیص زمین رو زودتر انجام بدن چون حقیقت داریم این بالا از دود خفه میشیم…!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یازده =