ظرفیت ۲۰۰ ماشین در پارکینگ جدید طبس

پیام بخشی طوسی گفت: پارکینگ عمومی موجود در شهرداری شهرستان طبس جوابگوی جمعیت و ماشین‌های این شهرستان نیست که در راستای آن ساخت پارکینگ جدید در نظر گرفته شده است.

شهردار طبس با بیان اینکه در حال حاضر پارکینگ عمومی موجود در طبس پاسخگوی مردم این شهرستان نیست، گفت: طرح پارک حاشیه ای به روش موبایل پارک در شهرستان طبس به زودی اجرا می‌شود.

پیام بخشی طوسی اظهار داشت : در شهرستان طبس نزدیک به دو سال است که طرح پارکبان در دست اقدام بود.

وی افزود: پارکینگ عمومی موجود در شهرداری شهرستان طبس جوابگوی جمعیت و ماشین‌های این شهرستان نیست که در راستای آن ساخت پارکینگ جدید در نظر گرفته شده است.

شهردار طبس گفت: برای احداث پارکینگ جدید تاکنون نتوانستیم با مالک زمین به توافقاتی برسیم زیرا مردم دل خوشی از قرار داد با شهرداری ندارند و با توجه به اینکه زمین موجود و در نظر گرفته شده کاربری آن برای پارکینگ مناسب است، به پیشنهاد دادگستری شهرستان طبس مقرر شد این پروژه را انجمن حمایت از زندانیان انجام دهد.

وی بیان کرد: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان طبس به دلیل اینکه معتقد بود این پروژه شاید نتواند درآمد زا باشد در حال حاضر انجام پروژه را به شهرداری واگذار کرد.

در این جلسه مقرر شد شهرداری طبس کار اجرای پارک حاشیه ای به روش موبایل پارک را انجام دهد و این طرح مانند طرح موبایل پارک در شهرستان فردوس انجام می‌شود.

پیش بینی می‌شود پارکینگ جدید در شهرستان طبس ظرفیت ۲۰۰ ماشین را داشته باشد.

دیدگاهی در “ظرفیت ۲۰۰ ماشین در پارکینگ جدید طبس

  1. این نمی شود پارکینگ این میشود پول جمع کردن از مردم از درب منزل و مغازه و… به نظر می رسد شهرداری با کسر بودجه روبرو است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =