ایران سرزمینی امن و طبس شهری زیباست

ایران سرزمینی امن و طبس شهری زیباست

 طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حدود ۵۰ نفر توریست که سفر خود را از حدود ۳ ماه گذشته از کشور آلمان آغاز کرده‌اند، پس از عبور از کشورهای لتونی، روسیه، مغولستان، چین، قرقیزستان، ازبکستان و ترکمنستان، وارد ایران شده و از بسیاری جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف کشورمان از جمله اماکن فرهنگی، تاریخی و مذهبی بازدید کردند.

این گروه که به وسیله ۲۲ خودروی کاروان کمپینگ مسافرت می‌کنند، در اقامت یک روزه خود در طبس، باغ تاریخی گلشن، روستای گردشگری خرو و آبگرم معدنی مرتضی‌علی این شهرستان را مورد بازدید قرار دادند.

یکی از توریست‌های آلمانی که به صورت شکسته‌بسته به زبان انگلیسی صحبت می‌کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اماکن دیدنی شهرهای اصفهان و شیراز را منحصربه‌فرد دانست و درباره شهر طبس اظهار داشت: باغ گلشن و چشمه آب معدنی طبس برای ما بسیار جذاب و خاطره‌انگیز بود.

مارتین اضافه کرد: طبس شهری کوچک، آرام و بسیار زیباست.

یکی دیگر از این توریست‌ها به خبرنگار فارس گفت: پس از بازگشت به کشورم آلمان، قطعاً به اقوام و دوستانم توصیه می‌کنم تا از دیدنی‌های کشور زیبای ایران بازدید کنند.

آرتور در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که «نظر شما درباره گفته برخی رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مبنی بر این که در ایران امنیت وجود ندارد، چیست؟»، با چهره‌ای متعجب تصریح کرد: امن نیست؟ نه، ایران خیلی خیلی امن و حتی یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست و مردمی بسیار مهربان دارد.

این گروه توریستی، در ادامه سفر خود برای مدت ۳ ماه دیگر، از جاذبه‌های گردشگری کشورهای ارمنستان، گرجستان و ترکیه نیز بازدید خواهند کرد.

عکسهای مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =