مجلس باید خوب، ولایی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد

امام جمعه طبس گفت: باید بسیار دقت بکنیم مجلس خوب، ولایی و مجلسی که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد تشکیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه طبس گفت: مساله حجاب بسیار مهم است و در زمان رضاخان به زور میخواستند حجاب را از سر زن و دختر من و شما بگیرند اما امروز به شیوه های دیگر و جنگ نرم میخواهند این کار را انجام دهند لذا باید مراقب باشید که زن ها حجابشان را حفظ کنند.

امام جمعه طبس با اشاره به ثبت نام کم نظیر کاندیداهای مجلس خبرگان و شورای اسلامی گفت: از جهاتی این هجوم خوب بود اما بررسی صلاحیت این افراد زمان میبرد و بسیاری از این افراد اطلاعاتشان در خصوص مجلس بسیار کم است.

وی افزود: شورای نگهبان و هیأت های اجرایی باید دقت لازم را داشته باشند و افرادی که واقعا شایستگی دارند تایید شوند و امروز بحث نفوذ که آمریکا پس از برجام بیشتر از گذشته به دنبال آن است مساله مهمی است که حتی میخواهد در مجلس خبرگان نفوذ پیدا کند و اینجا فیلتر ها را باید محکم بگیرند و افراد نامحرم و نالایق ورود پیدا نکنند و همانطور که امام توصیه کردند دقت کنید که انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم ادامه داد: یک عده و یک جریانات سیاسی دنبال آن هستند که مجلسی که در پیش داریم مثل مجلس ششم شود یعنی کسانی به مجلس بروند که اعتقاد به نظام و ولایت نداشته باشند، در مجلس ششم بود که نامه یک عده به رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکره با آمریکا نوشتند که جام زهر را تعارف کردند.

وی بیان کرد: بعضی جریانات سیاسی دنبال این هستند که مثل مجلس ششم به وجود بیاورند و باید من و شما مراقب باشیم به هر کسی رای ندهیم بدون مشورت با اهلش، روز هفتم اسفند ماه پای صندوق های رای باید بسیار دقت بکنیم مجلس خوب، ولایی و مجلسی که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد تشکیل شود.

وی با اشاره به اجلاس وحدت اسلامی گفت: شخصیت‌های بیش از ۵۰ کشور از جهان اسلام آمدند به محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شدند و ایشان فرمایشات بسیار ارزشمندی را برای جهان اسلام و علمای اسلام فرمودند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در اجلاس وحدت اسلامی فرمودند این برای جهان اسلام ننگ است که این همه جنایت در یمن، بحرین و جاهای دیگر میشود و شخصیت هایی مانند علامه زکزاکی آنطور برخورد میشود ولی متاسفانه بسیاری علمای اسلام و سردمداران کشورهای اسلامی سکوت میکنند.

وی افزود: امروز، وظیفه‌ی امّت اسلامی تنها این نیست که به یادبود ولادت پیغمبر یا بعثت پیغمبر جشن برپا کند؛ این کار کوچک و کمی است نسبت به آنچه وظیفه‌ی او است. دنیای اسلام امروز وظیفه دارد مثل خود اسلام و مثل خود پیغمبر، روحی در این دنیا بدمد، فضای جدیدی ایجاد کند، راه تازه‌ای را باز کند. ما به این پدیده‌ای که در انتظار آن هستیم میگوییم «تمدّن نوین اسلامی».

وی گفت:  آن روزی که کلمه شیعه و سنی در ادبیات آمریکا پیدا شد نگران شدیم و معلوم شد آمریکایی ها هدف جدیدی دارند میخواهند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند مسئولین فعلی آمریکا میگویند که با اسلام موافقیم با فلان فرقه مخالفیم اینها نفاق دارند و دروغ میگویند و از آمریکایی ها برحذر باشید

وی به مناسبت های درگذشت جهان پهلوان تختی و روز جوانمردی و فتوت، سالروز هسته های گزینش اشاره نمود.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 6 =