برگزاری تورهای یک‌روزه و نیم‌روزه در ایام نوروز در شهرستان طبس

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس گفت: تورهای نیم روزه و یک روزه در جهت شناسایی کویر حلوان، منطقه شگفت‌انگیز کال جنی، منطقه گردشگری خرو و منطقه گردشگری ازمیغان در ایام نوروز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،رسول بهبهانی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: شهرستان طبس در نقطه اتصال و محور مواصلاتی شش استان کشور قرار گرفته و دارای زیرساخت های ریلی و هوایی مناسب است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس بیان کرد: شهرستان طبس برخوردار از هفت روستای هدف گردشگری، دو منطقه نمونه و وجود بارگاه منور حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) است و در مسیر تردد زائرین، مسافرین و گردشگرانی از جنوب کشور به سمت مشهد الرضا(ع) و استان های شمالی هستند قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به این، در ایام نوروز و در ایام اوج سفر پذیرای میلیون‌ها زائر، مسافر و گردشگر می‌باشد به همین جهت برای معرفی پتانسیل‌ها و قابلیت‌های شهرستان به گردشگران، جلسه‌ای با حضور دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهرستان در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس برگزار گردید.

بهبهانی گفت: در این جلسه مقرر شد در ایام نوروز که خیل عظیمی از زائران و مسافران از طبس بازدید می‌کنند تورهای نیم روزه و یک روزه در جهت شناسایی کویر حلوان، منطقه شگفت‌انگیز کال جنی، منطقه گردشگری خرو و منطقه گردشگری ازمیغان، توسط این دفاتر برگزار گردد که مؤسسه گردشگری «کوبی‌کی» با همکاری دفتر خدمات مسافرتی «قاصدک سیر گلشن» این تور‌ها را در ایام نوروز برگزار نمایند.

وی در خصوص شیوه تهیه بلیت تورها گفت: در نوروز ۹۵ باجه های فروش بلیت در شهر دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند به تعداد کافی بلیت تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =