توسعه طبس موجب پیشرفت همه منطقه است/ مردم و مسئولین روحیه مطالبه گری داشته باشند

منتخب مردم شهرستان های طبس، فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا بنده که منتخب شما شدم هیچ اختیاری ندارم که خود را متعلق به شهر خاصی بدانم، بنده نماینده همه مردم حوزه انتخابیه هستم و موظفم از همه حق و حقوق شما دفاع کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمدرضا امیرحسنخانی منتخب مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکشنبه شب در جمع مردم طبس با تقدیر از حماسه آفرینی مردم در روز هفت اسفند گفت: حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب بر انتخابات تاکید زیادی داشته و دارند به این دلیل که آن را ثمره خون شهدا و میوه انقلاب میدانند.

وی افزود: شعار ما وحدت بود و من خوشحالم که در طبس گروه های مختلف کنار هم نشستند و وحدتی پیرامون توسعه و پیشرفت طبس کردند، درست است که وحدت را در انتخاب نماینده ای طبسی می دیدند اما برای پیشرفت طبس بوده و کار بسیار ارزشمندی است.

وی گفت: در ده دوره انتخابات مجلس اول اینکه هیچگاه این تعداد شرکت کننده را نداشتیم و دوم هیچ کدام از نمایندگان با این تعداد رای انتخاب نشده بودند.

وی ادامه داد: تعداد آرا بسیار معنادار است و دارای حرف است و قطعا بنده که منتخب شما شدم هیچ اختیاری ندارم که خود را متعلق به شهر خاصی بدانم، بنده نماینده همه مردم حوزه انتخابیه هستم و موظفم از همه حق و حقوق شما دفاع کنم.

وی با بیان این که برخی میگویند نماینده مشکلات طبس را پیگیری نخواهد کرد و پیش از این نیز سخنان دیگری می گفتند گفت: ما اینجا وقت دعوا نداریم، ما آنقدر کار داریم و عقب ماندگی داریم که اگر همه با هم جمع شویم نمیتوانیم عقب ماندگیمان را جبران کنیم.

امیرحسنخانی گفت: طبس این همه شهید تقدیم انقلاب کرده است و در انقلاب نقش دارد و شایسته بهترین خدمات است.

وی گفت: من با مدیران صحبت کردم کک سازی شهر طبس ۹۵ درصد پیشرفت داشته برای پنج درصد متوقف میشود و این قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: بنده اگر خودم را به آب و آتش بزنم باید مطالبات را حل کنم، هر چند که به من ارتباطی ندارد چون نماینده مجلس وظیفه اش قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است.

وی گفت: وظیفه خود میدانم تمام مسائلی که در طبس در جریان است پیگیری کنم و قطعا پیگیری خواهم کرد.

امیرحسنخانی با بیان این که تمام کاندیداها و هوادارانشان مورد احترام هستند گفت: هر کس با هر ایده ای، چه کسی که به من رای داده چه نداده باید با وحدت با هم کار کنیم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش روحیه مطالبه گری برای توسعه طبس گفت: چهار سال بنده نماینده منتخب شما شدم باید کمک کنید توسعه را در طبس ایجاد کنید، مطالبه گری کنید تا مشکلات را بدانم و بتوانم پیگیری کنم.

وی تاکید کرد: به شما میگویم علاوه بر قانونگذاری و نظارت یقینا در تمام مسایل طبس از جمله عمرانی، پیشرفت، اشتغال، کارآفرینی، وارد خواهم شد.

منتخب مردم در مجلس دهم گفت: ما توسعه فردوس و بشرویه را جدا از طبس نمیدانیم، توسعه طبس موجب پیشرفت منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری ها برای گرفتن سهم انتقال آب به استان یزد در دورانی که طبس جزو این استان بود افزود: طبس از استان یزد جدا شده اما در ایران است و یقینا طبس در انتقال آب به استان یزد سهم دارد.

وی با اشاره به جلسه با امام جمعه در خصوص مشکلات شهرستان طبس گفت: وضعیت آب در طبس، نیروگاه حرارتی، دو درصد سهم عوارض معادن از جمله مسائلی بود که امام جمعه طبس در جلسه ای که با ایشان داشتیم مطرح کردند.

امیرحسنخانی بیان کرد: من یک بسیجی هستم و در بسیاری از عملیات های جنگ بودم خیلی از رفقای من در مزار شهدا خوابیده اند، به کاری که انجام میدهم اعتقاد دارم و مطمئن باشید از هیچ یک از مطالبات طبس کمترین کوتاهی نخواهم کرد، همه مطالبات طبس چه ملی چه استانی را باید به ما بدهند.

وی گفت: شعار ما شایسته سالاری، کارآفرینی بوده و تفاوت شعار ما با بقیه کاندیداها کارآفرینی بوده و مردم به این رای دادند و مطالبه میکنند.

وی ادامه داد: چون کارآفرینی مطالبه مردم است ، مطالبه من هم از مدیران کارآفرینی است و اگر سرمایه گذاری آمد باید در کوتاه ترین زمان مجوزهای او را بدهند و درخواست های او را پیگیری کنند و او را دلسرد نکنند.

وی گفت: ضمن عذرخواهی من این کمک را به سرمایه گذاران در طبس ندیدم.

وی افزود: مرحوم شکیبی کارآفرین بود و پروژه های زیادی را به این شهر آورد اگر او را همراهی کرده بودید امروز بسیاری از پروژه های او به اتمام رسیده بود اما همراهی نشد.

وی گفت: هر کارآفرینی به شهر بیاید همه مدیران موظف اند که جواب آنها را بدهند و من مطالبه خواهم کرد.

وی با اشاره به باقی ماندن پنج درصد تا تکمیل پروژه کک سازی طبس گفت: تمام مسئولین باید از هر راهی میتوانیم مشکل این پروژه را حل کنیم.

وی ادامه داد: مهم نیست پروژه متعلق به چه کسی است بلکه مهم این است پروژه در طبس است و باعث اشتغال و ارزش افزوده در طبس می شود در نتیجه اختلافی نیست و هر کسی از هر جناحی میتواند به این پروژه کمک کند باید کمک کند.

وی گفت: اگر به ما گفتند “فرمانداری ویژه” باید اختیارات آن را هم بدهند و ما کوتاه نخواهیم آمد.

وی با تقدیر از محمدعلی عبدالله زاده نماینده فعلی مردم حوزه انتخابیه در مجلس افزود: ایشان زحمات زیادی کشیده اند و حدود چهار ماه دیگر نماینده هستند و انتظار ما این است ایشان در کنار ما در این مدت مطالبات مردم را دنبال کنند و یقینا با شناختی که من از نخبگان طبس دارم، همه نخبگان به دنبال مطالبات مردم خواهند بود.

وی گفت: من قطعا با روحانیت و ائمه معزز جمعه هماهنگ خواهم بود و هماهنگی ما به دلیل این است که اگر هماهنگ نباشیم ممکن است بعضی از نفوذی ها تفرقه ایجاد کنند و ما خودمان ارتباط مستقیم خواهیم داشت تا کسی نتواند نفوذ کند.

وی گفت: اعتقادی به جابجایی مدیران ندارم و آنهایی که کار کنند قطعا تقوتشان میکنیم ولی مدیرانی که توان نداشته باشند خودشان عذرخواهی کنند .

وی با بیان این که پس از تایید و تصویب اعتبارنامه های نمایندگان مجلس دهم در تیرماه رسما نماینده خواهم بود افزود: ممکن است برخی به این حرف ایراد بگیرند اما اصلا فرصت نداریم و نباید فرصت را از دست بدهیم بنابراین من به عنوان منتخب شما از همین هفته آینده مسائل را پیگیری میکنم و از نماینده فعلی، فرماندار و امام جمعه نیز درخواست میکنم ما را همراهی کنند.

وی گفت: مردم این منطقه را شایسته هر گونه خدمتی میدانم و مطمئن باشید از هیچ کوششی برای توسعه و ترقی منطقه فروگذار نخواهم کرد.

وی گفت: از تمام امکاناتی که دارم استفاده میکنم تا مشکلات منطقه را حل کنم.

منتخب مردم در مجلس دهم گفت : به هر رأیی و به نام هر کسی که در صندوق ها ریخته شده همه ما مسئول هستیم و باید به مطالبات مردم پاسخ دهیم و مشکلات را پیگیری کنیم تا رضایتمندی زیاد شود.

وی ادامه داد: با پیگیری و رفع مشکلات همه مردم قدردان نظام جمهوری اسلامی و رهبری میشوند.

وی گفت: باید از همه امکاناتمان برای ایجاد طبسی شاد و آباد کوشش کنیم.

4 دیدگاه دربارهٔ «توسعه طبس موجب پیشرفت همه منطقه است/ مردم و مسئولین روحیه مطالبه گری داشته باشند;

  1. منظور ازاین جمله رامتوجه نشدم،شاید درنگارش صحبتهای ایشان اشتباه شده باشد:بنده اگر خودم را به آب و آتش بزنم باید مطالبات را حل کنم، هر چند که به من ارتباطی ندارد چون نماینده مجلس وظیفه اش قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است.اون تکه هرچند به من ارتباطی ندارد.مارانگران می کند

    1. نماینده دو وظیفه دارد: ۱ قانونگذاری و ۲ نظارت بر اجرای قوانین

      که دکتر منظورشان این است که این مطالبات ارتباطی با وظیفه نمایندگی ندارد بلکه ایشان ناظر قانون هستند اما این را جز وظایف خود میدانند که پیگیر تمام مطالبات مردم حوزه انتخابیه باشند.

  2. ضمن عرض سلام و تبریک به جناب اقای دکتر امیرحسنخانی … انشااله که موفق و پیروز باشید … ممنون از نکته نظرات مثبت تون در خصوص عروس کویر ایران طبس … مجددا ارزوی توفیق روزافزون رو برای جنابعالی دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − پنج =