برنامه ای برای حذف تمامی یارانه بگیران در سال ۹۵ نداریم

معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به حذف برخی یارانه بگیران در سال ۹۴ اکنون دولت برنامه ای برای حذف تمامی یارانه بگیران در سال ۹۵ ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،احمد میدری معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تدوین برنامه های سال ۹۵ توسط دولت اظهار داشت: با توجه به حذف برخی یارانه بگیران در سال ۹۴ اکنون دولت برنامه ای برای حذف تمامی یارانه بگیران در سال ۹۵ ندارد.

وی افزود: البته اگر مجلس این هدف را داشته باشد به صورت قانون مصوب و به قوه ی مجریه ابلاغ می کند که در این صورت دولت موظف است اقدامات لازم را انجام دهد.
معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه در خصوص وجود خطای ۱۱ درصدی در حذف ۳ میلیون یارانه بگیر بیان کرد: با ۳ میلیون افرادی که به حذف یارانه خود اعتراض داشتند تماس گرفته شد و روند دریافت یارانه آن ها مجدا مورد بررسی قرار گرفت که با بررسی اطلاعات دریافتی از سوی آن ها یارانه مجددا به حساب آن ها واریز شد.
میدری تصریح کرد: همچنین افرادی که نسبت به حذف یارانه خود اعتراض دارند با مراجعه به سایت www,yaranneh10 .ir که بارها از سوی وزارت رفاه اعلام شده است مراجعه و پس از بررسی لازم اسامی آن ها مجددا وراد سامانه یارانه بگیران می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 14 =