استقبال مسافران از برنامه‌های میراث فرهنگی/ بیشترین بازدید از طبس

معاون گردشگری خراسان جنوبی از افزایش اقامت مسافران به استان در نوروز ۹۵ خبر داد و گفت: بیشترین بازدید مسافران و گردشگران از شهرستان طبس بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از خبرگزاری مهر، مرتضی عربی با اشاره به اینکه اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان جنوبی در ایام نوروز امسال برنامه های متنوعی برای مسافران پیش بینی کرده است، اظهارکرد: برنامه های ما در تعطیلات چند روز گذشته بیشترین استقبال را از سوی هم استانی‌ها و مسافران در بین دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر داشته است.

وی با اشاره به اجرای موسیقی محلی زنده در اکثر شهرستان‌های استان بیان کرد: برنامه سیاه بازی و موسیقی محلی زنده هر شب در محل عمارت جهانی باغ اکبریه اجرا می‌شود که مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

معاون گردشگری خراسان جنوبی اجرای برنامه نوروز بازار را از دیگر برنامه های جذاب میراث فرهنگی برای نوروز ۹۵ دانست و افزود: ۳۳ بازارچه صنایع دستی و سیاه چادر های عشایری در شهرستان‌های استان برای مسافران برپا شد.

وی با بیان اینکه آمار اقامت در استان امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، عنوان کرد: بیشترین بازدید مسافران و گردشگران از شهرستان طبس بوده است.

عربی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی ستاد خدمات سفر استان عنوان کرد: بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری به صورت مشترک با بازرسین بهداشتی و نمایندگان سازمان های ذیربط برای جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف در ایام نوروز تشدید شده است

وی با بیان اینکه دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۳۱۷۵ آماده پاسخگویی به نیازها، سوالات، انتقادات و پیشنهادات مسافرین است، افزود: موزه‌ها و بناهای تاریخی، جاذبه های طبیعی و گردشگری استان میزبان صدها هزار گردشگر در ۵ روز اخیر بوده است.

معاون گردشگری خراسان جنوبی بیان داشت:تورهای سیاحتی بیرجند گردی، طبیعت گردی، کویرنوردی و روستا گردی جهت علاقمندان توسط دفاتر و آژانس های رسمی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 1 =