ثبت نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت آغاز شد

رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای طبس گفت: ثبت نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل وچهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی ۲۰۱۷ همزمان با کل کشور در طبس آغاز شد .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حسن کامرانی‌فرد گفت: با توجه به عضویت ایران در سازمان بین المللی آموزش‌های حرفه‌ای ، سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور به عنوان متولی امر آموزش‌های حرفه‌ای و به منظور ارتقاء سطح مهارتی جوانان، برگزاری مسابقات ملی مهارت را به صورت سالیانه برگزار می نماید.

وی افزود: این مسابقات در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی اجرا و برگزیدگان نهایی به مسابقات جهانی اعزام می گردند.

رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای طبس خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقات می توانند تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ از طریق پرتال جامع سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به آدرس http://advari.irantvto.ir اقدام نمایند وپس از ثبت نام مدارک لازم را جهت تأیید به مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای طبس، دیهوک و عشق آباد تحویل نمایند.

وی گفت: شرط سنی برای داوطلبان رشته‌های ساخت وتولید تیمی، مکاترونیک و آکواترونیک، متولدین ۱۳۷۰/۱۰/۱۱ به بعد و برای سایر رشته‌ها متولدین ۱۳۷۳/۱۰/۱۱ به بعد است .

کامرانی‌فرد گفت: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش‌دیدگان مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و نظری، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحدهای صنعتی وصنفی می‌توانند با رعایت شرایط سنی ذکرشده در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت نمایند.

وی افزود: مدال آوران این المپیاد ضمن برخورداری از جوایز نقدی، نخبه محسوب شده و از مزایای بنیاد ملی نخبگان، سرباز مربی و تحصیل در دانشگاه برخوردار می شوند.

رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای طبس گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از برگزاری این دوره از مسابقات می‌توانند با شماره تلفن ۲-۰۵۶۳۲۸۱۹۰۵۰ (آقایان غلامی و حیدری) تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یازده =