سردار نقدی مهمان ویژه مراسم سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: همزمان با پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور سخنران محوری مراسم نکوداشت این روز در صحرای طبس خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سرهنگ مهدی صادق‌احمدی، اظهار داشت: در گرامیداشت روز پنجم اردیبهشت‌ماه که عملیات نظامی آمریکا به خواست خداوند در صحرای طبس شکست خورد، هرساله برنامه‌هایی پیش‌بینی می‌شود که امسال از سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان مستضعفین کشور برای ایراد سخنرانی در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

صادق احمدی خاطرنشان کرد: محمد منتظر قائم به عنوان تنها شهید این واقعه شناخته شده و شهید رحیمی و شهید باقری نیز نخستین خبرنگارانی بودند که در این واقعه شهید شدند.بنابراین از خانواده این شهدا در مراسم سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس تجلیل می‌شود.

وی همچنین از حضور خواننده مطرح کشور «حامد زمانی» در این مراسم خبر داد و گفت: برگزاری دعای ندبه در حرم مطهر حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس، رونمایی از تمبر یادبود پنجم اردیبهشت‌ماه و رونمایی از کارت ملی شهید منتظر قائم از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =