فعال‌سازی پروژه‌ دوبانده‌سازی محور راور ـ دیهوک

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی پرداخت طلب پیمانکاران و فعال‌سازی پروژه‌های دوبانده کردن محورهای چترود ـ راور و راور ـ دیهوک با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمدمهدی زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به تذکرات مستمر در صحن علنی مجلس و پیگیری‌های شفاهی و کتبی صورت گرفته برای پرداخت طلب پیمانکاران و فعال‌سازی پروژه‌های دوبانده کردن محورهای چترود – راور و راور – دیهوک، معاون وزیر راه و شهرسازی به کرمان آمد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به همراه معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان از اجرای پروژه‌های دوبانده‌سازی محورهای چترود – راور و راور – دیهوک بازدید کردیم.

وی بیان داشت: در این بازدید با توقف در شش قطعه کارگاهی تعریف شده با.پیمانکاران هر قطعه به‌صورت مجزا برای فعال‌سازی پروژه‌ها بحث و گفت‌وگو شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری با توجه به تعهدات پیمانکاران و اختصاص اعتبارات لازم حداقل ۶۵ کیلومتر از محورها به بهره‌برداری برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =