۱۰ منطقه در شهر طبس گازدار شد

مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان یزد با اعلام اسامی ۱۰ منطقه شهر طبس که از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، از ساکنان سایر مناطق این شهر خواست تا نسبت به ذخیره سوخت زمستانی اقدام کنند.

10 منطقه در شهر طبس گازدار شد

طبس نیوز- به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان یزد، معصومه محمدپور اظهار داشت: تاکنون در شهرستان طبس در مجموع حدود ۲ هزار و ۵۴۵ عدد انشعاب گاز نصب، یک هزار و ۵۰۰ مشترک جذب و ۲۲۰ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهر طبس مناطق زیباشهر و مجتمع مشاغل، شهرک رضویه، مسکن مهر، شهرک شهید صدوقی، فرهنگیان، مجتمع توریستی، فاز دوم شهرک امیرالمؤمنین و شهرک صنعتی به شبکه گاز طبیعی متصل و علمک‌های گاز نیز در این مناطق نصب شده است که مردم این مناطق پس از انجام لوله‌کشی داخل منازل و اخذ تأییدیه سازمان نظام مهندسی و با مراجعه به اداره گاز ناحیه طبس می‌توانند نسبت به مشترک شدن، اقدام کنند.

مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان یزد اضافه کرد: علمک‌های گاز شهرک‌های آستان قدس رضوی، امام رضا(ع) و منطقه خیابان نواب(زیتون) در شهر طبس نصب شده که ساکنان این مناطق نیز می‌توانند پس از تزریق گاز با ارائه تأییدیه سازمان نظام مهندسی مشترک گاز شوند.

وی خاطرنشان کرد: ساکنان سایر مناطق شهر طبس با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شایسته است نسبت به ذخیره‌سازی سوخت زمستانی اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =