دانشکده فنی و حرفه ای دختران طبس دانشجو می‌پذیرد/ مهلت ثبت نام تا سوم خرداد

دانشکده فنی و حرفه ای دختران طبس از مهرماه سال جاری اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های نرم افزار کامپیوتر و فناوری اطلاعات(IT) خواهد نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس ، روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای دختران طبس با انتشار اطلاعیه ای از خواهران هنرجوی سال سوم هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش و نیز دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کار و دانش هنرستان های طبس، عشق‌آباد و دیهوک برای ثبت نام در ترم مهرماه این دانشکده دعوت به عمل آورد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پیگیری های مسئولین محترم شهرستان و مساعدت سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای با افتتاح و پذیرش دانشجو در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران طبس وابسته به دانشگاه فنی و حرفه ای کشور موافقت گردیده است.

دانشکده دختران طبس از مهرماه سال جاری اقدام به پذیرش دانشجو در رشته‌های.نرم افزار کامپیوتر و فناوری اطلاعات(IT) خواهد نمود.

با توجه به فراهم بودن کلیه امکانات آموزشی، کارگاهی و رفاهی در این مرکز از خانواده های محترم و هنرجویان دختر واجد شرایط درخواست می‌شود که حتی‌المقدور دانشکده فنی و حرفه ای دختران طبس را به عنوان انتخاب های اول خود منظور نمایند.

ضمنا بر اساس دستور العمل ثبت نامی حداکثر مهلت برای انتخاب یا ویرایش انتخاب های قبل تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ تعیین گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =