جلسه بررسی مشکلات و مسائل بخش دیهوک شهرستان طبس

در دیدار امام جمعه، بخشدار و جمعی از مسئولان بخش دیهوک شهرستان طبس با فرماندار پاره‌ای از مهم‌ترین مسائل این بخش بررسی شد.

جلسه بررسی مشکلات و مسائل بخش دیهوک شهرستان طبسبه گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری طبس؛ بعد از ظهر دیروز، مسئولان بخش دیهوک در محل فرمانداری ضمن دیدار با «احمد طالبیان مقدم» انتصاب وی را به عنوان فرماندار شهرستان طبس تبریک گفتند.

در این جلسه امام جمعه دیهوک شاخصه اصلی و بزرگ عید غدیر را ولایت حضرت امیر المومنین علی (ع) بیان کرد و در خصوص اهمیت این عید مسلمین لحظاتی را به ایراد سخن پرداخت.

حجه الاسلام «غلامرضا مرتضایی نیا» گازرسانی به دیهوک، رفع مشکلات و مسائل بهداشت و درمان به ویژه با توجه به حجم بالای تردد مسافر و حوادث جاده‌ای و نیز ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) به اداره را از مهم‌ترین خواسته‌های مردم و مسئولان بخش دیهوک برشمرد.

وی اتحاد و همدلی موجود در مجموعه مسئولان شهرستان را ستود و بر لزوم حفظ، تحکیم و تقویت وحدت تأکید کرد.

بخشدار دیهوک نیز اعیاد قربان و غدیر و همچنین انتصاب فرماندار طبس را تبریک گفت ضمن بیان مسائل بخش، رفع مشکل کمبود پزشک و مسائل بهداشتی و درمانی، دوبانده شدن محور طبس – دیهوک و همچنین ارتقای کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش دیهوک به اداره را خواستار شد.

«سید محمد احمدی» تمرکز زدایی و توجه به توسعه پیرامونی را از سیاست‌های نظام اسلامی عنوان کرد و لزوم نگاه عادلانه به همه نقاط شهرستان را مورد تأکید قرار داد.

در این جلسه نیری از اعضای شورای اسلامی شهر دیهوک نیز ضمن اشاره به بخشی از مسائل و مشکلات، ایجاد دبیرستان پسرانه شبانه روزی در دیهوک برای جلوگیری از ترک تحصیل و بازماندن دانش آموزان از ادامه تحصیل را درخواست کرد.

فرماندار طبس نیز با گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر، از حضور مسئولان بخش دیهوک تشکر و تصریح کرد: مردم بخش دیهوک با وجود محرومیت، مردمی انقلابی، ولایی و با استقامت هستند.

«احمد طالبیان مقدم» با ارائه توضیحاتی در ارتباط با مسائل طرح شده و برخی اقدامات صورت گرفته در این راستا، برای پیگیری این موارد قول مساعد داد.

وی نگاه عادلانه و یکسان به سرتاسر شهرستان و حفظ و تقویت وحدت را از برنامه‌ها و رویکردهای اصلی خود برشمرد.

حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در شهر دیهوک پیش از آغاز مراسم نماز جمعه به منظور دیدار با مردم و پاسخگویی به مسائل شهروندان از تصمیمات این جلسه بود و در این راستا مقرر شد پس از هماهنگی‌های لازم، زمان آن اطلاع رسانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =