واگذاری ۶۵۲ قطعه زمین و واحد مسکونی به کارگران طبسی

شرکت‌های تعاونی مسکن کارگری از زمان تاسیس این تشکیلات در سال ۱۳۷۸ تاکنون ۴۰۴ قطعه زمین و ۲۴۸ واحد مسکونی مهر تحویل اعضای خود داده‌اند.

طبس نیوزطبس نیوز به نقل از ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر طبس گفت: این تشکیلات ۶۵۲ قطعه زمین و واحد مسکونی مهر تحویل اعضای خود داده است.

غلامرضا محمدی با بیان این مطلب به ایلنا گفت: شرکت‌های تعاونی مسکن کارگری از زمان تاسیس این تشکیلات در سال ۱۳۷۸ تاکنون ۴۰۴ قطعه زمین و ۲۴۸ واحد مسکونی مهر تحویل اعضای خود داده‌اند.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک ۳۶ قطعه دیگر به متقاضیان تحویل خواهد شد و اعضای باقی مانده شرکت تعاونی مسکن نگین ساز نیز به زودی زمین خود را تحویل خواهند گرفت.

غلامرضا محمدی بیان داشت: در آغاز طرح مسکن مهر کار ساخت ۱۳۱۷ واحد مسکونی مهر طبس با همکاری ۹ شرکت تعاونی زیر نظر اتحادیه تعاونی مسکن مهر آغاز شد و بنده و مجموعه همکارانم در مسکن مهر کلیه امور را طبق وظیفه پیگیری کردیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر طبس ادامه داد: با پیگیری‌های بعمل آمده خانه‌های مسکن مهر در طبس به صورت ویلایی ساخته شد و تا زمان مسئولیت بنده در اتحادیه مسکن مهر طبس (سال ۱۳۸۹)، کارهای زیر بنایی و اساسی این طرح انجام شد و حتی تعدادی از افراد در این منازل ساکن شدند.

محمدی اظهار داشت: تعاونی مسکن مهر پرکاران کارگر طبس ۲۴۸ واحد مسکونی ساخته است که ۴۲ قطعه زمین به افراد به عنوان پیمانکار تحویل داده و هم اکنون افراد در آن ساکن هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر طبس با بیان اینکه ۱۱۷ واحد توسط این شرکت تعاونی ساخته شده است و ۸۹ واحد نیز به افراد به عنوان پیمانکار نازک کاری تک واحدی تحویل داده شده، گفت: تمامی این واحد‌ها در حال حاضر آماده سکونت است.

وی در پایان با گله از مسئولان بیان داشت: تقدیر از خدمتگزاران به مردم موجب می‌شود تا افراد دیگر به انجام این امور تشویق شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =