رقابت ۹۳۰ داوطلب طبسی در کنکور سراسری ۹۵/ تک رقمی‌ها سکه بهار آزادی دریافت خواهند کرد

صبح امروز(پنج شنبه) سومین شورای آموزش و پرورش طبس در سال جاری تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، معاونت اداره کل و مدیر آموزش و پرورش طبس صبح پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص تشکیل ستاد پروژهٔ مهر در آموزش و پرورش گفت: با همت همکاران محترم درسال گذشته رتبه بر‌تر عملکردی مربوط به شهرستان طبس بود و امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم آغازی شکوه‌مند را برای دانش آموزان درسال تحصیلی جدید رقم بزنیم.

وی در ادامه به بزرگ‌ترین ماراتن کشور و برگزاری کنکور سراسری پرداخت و تمهیداتی که در این خصوص در نظر گرفته شده است اشاره کرد و گفت: در گروه آزمایشی ریاضی ۷۳ نفر، علوم انسانی ۲۱۳ نفر، علوم تجربی ۴۱۲ نفر، گروه آزمایشی هنر ۱۱۲ نفر و در مجموع ۹۳۰ نفر در کل شهرستان در این آزمون سراسری رقابت خواهند کرد.

جلالی از شورای آموزش و پرورش خواست با توجه به حساسیت موضوع تعامل و همکاری لازم جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنکور سراسری توسط ادارات و نهادهای شهرستان صورت پذیرد.

مدیر آموزش وپرورش طبس در بخش دیگری ازسخنان خود به هدایت تحصیلی دانش آموزان پایهٔ نهم پرداخت.

وی گفت: اقدامات قابل ملاحظه‌ای در حوزهٔ آموزش و مشاوره برای هدایت تحصیلی دانش آموزان صورت گرفته است.

کسب رتبهٔ اول استانی در هفتهٔ مشاغل و رتبه‌های کسب شده توسط همکاران و دانش آموزان در فعالیت‌های مختلف آموزشی و پرورشی از دیگر سخنان معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش بود.

جلالی به وضعیت نیروی انسانی اشاره کرد وگفت: باتوجه به بازنشستگی همکاران، نقل و انتقالات، همچنین کسر ساعات موظف همکاران در ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی، امسال نیز وضعیتی مشابه سال گذشته داریم که امیدواریم باتدبیر بتوانیم همچون سال گذشته برای تمامی دانش آموزان، کلاس درس مناسب فراهم آوریم.

وی از تمامی اقشار مردم به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که در آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان برگزار می‌گردد، شرکت نمایند.

شهردار طبس در این جلسه قول مساعد داد تا به ممتازین کنکور سراسری که رتبهٔ یک رقمی کسب نمایند یک سکه تمام بهار آزادی اهدا نماید.

اخوان صفار معاون استاندار وفرماندار ویژهٔ شهرستان طبس نیز در سومین جلسهٔ شورای آموزش و پرورش با بیان اهمیت و حساسیت برگزاری کنکور سراسری گفت: تمامی امکانات در اختیار آموزش وپرورش می‌باشد تا با تمام ظرفیت فضایی در خور شأن داوطلبان عزیز را فراهم آورد.

وی باتوجه به وضعیت درسی دانش آموزان طبسی و پتانسیل‌های موجود قول مساعد داد.تا به داوطلبانی که رتبهٔ یک رقمی کسب نمایند یک سکه تمام بهار آزادی اهدا نماید.

اخوان صفار با اشاره به موضوع جابه حایی فرهنگیان تأکید کرد: جابجایی معلمان بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گیرد تا ناعدالتی و نا حقی صورت نگیرد.

وی هدایت تحصیلی امری لازم و ضروری است و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید دانش آموزان را به سمت رشته های مورد نیاز جامعه رشته های فنی و تولیدی سوق داد.

معاون استاندار وفرماندار ویژهٔ شهرستان طبس خانم شکوهی کار‌شناس امور اجتماعی فرمانداری رابه عنوان نمایندهٔ فرمانداری در ستاد پروژهٔ مهر معرفی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =